اونس طلا2394.45
مظنه15,917,000
18 گرم3,674,400
ارزش سکه35,861,001
قدیم (بهار)40,000,000
جدید (امامی)43,050,000
نیم25,500,000
ربع15,500,000

برای سالم ماندن هر روز آب با لیمو بنوشید

بسیاری اوقات برای بهبود طعم آب می توان به آن ورقه های لیمو اضافه کرد. اما علاوه بر بهبود طعم، نوشیدن ترکیب آب و لیمو فواید بسیاری برای بدن انسان دارد.

برای سالم ماندن هر روز آب با لیمو بنوشید


بسیاری اوقات برای بهبود طعم آب می توان به آن ورقه های لیمو اضافه کرد. اما علاوه بر بهبود طعم، نوشیدن ترکیب آب و لیمو فواید بسیاری برای بدن انسان دارد.

ما در ادامه خواص مختلف نوشیدن آب و لیمو را برای شما شرح خواهیم داد. اگر شما نیز ترکیب هایی مشابه با آب و لیمو می شناسید حتما در بخش نظرات آن را با ما و دیگر خواننده های سایت در میان بگذارید.

1. ضد پیری: لیمو به دلیل اینکه سرشار از ویتامین C می باشد می تواند باعث ترمیم سلول های پوستی شده و در نتیجه چین و چروک ها و خطوط ریز روی پوست را از بین ببرد.

2. از بروز آکنه جلوگیری می کند: لیمو خواص بسیار زیادی برای پوست داشته و می تواند جلوی بروز آکنه، جوش های سرسیاه و سایر لکه های پوستی را بگیرد.

لیمو

3. کیفیت و سلامت مو را بهبود می بخشد: لیمو می تواند چربی مو را کاهش داده و به ریشه مو کمک کند. همچنین باعث رویش مو های جدید شده و استحکام مو را نیز بهبود می بخشد.

4. بهبود سریع تر از بیماری: آبلیمو باکتری ها را از بین برده و باعث بهبود سریعتر از بیماری ها می شود. برای مثال می تواند به سرعت خونریزی لثه را کاهش داده و به درمان سرماخوردگی کمک کند.

5. هضم را تقویت می کند: نوشیدن آب ولرم و لیمو می تواند به رفع گرفتگی و درد شکم کمک کرده و فرایند هضم را بهبود ببخشد.

آب لیمو

6. سلامت کلیه را افزایش می دهد: نوشیدن آب می تواند به سلامت کلیه ها کمک بسیاری بکند. علاوه بر این لیمو به دفع سریع تر سموم و مواد زائد کمک کرده که سلامت کلیه را بهبود می بخشد.

7. سیستم ایمنی را تقویت می کند: ویتامین سی موجود در لیمو نقش بسیاری در تقویت سیستم ایمنی داشته و در نتیجه به پیشگیری و بهبود بیماری های مختلف کمک می کند.

8. ریه ها را تقویت می کند: نوشیدن روزانه آب و لیمو می تواند به بهبود ریه ها کمک کرده و سیستم تنفسسی شما را تقویت کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد