اونس طلا2379.19
مظنه16,591,000
18 گرم3,830,000
ارزش سکه37,379,523
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

جزئیات لغو ممنوعیت تردد شبانه اعلام‌شد

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: با توجه به شرایط انتخابات شب جمعه و شب شنبه به این سبب که عوامل اجرایی جهت تحویل صندوق‌ها باید اقدام کنند موضوع ممنوعیت منع تردد شبانه در پنجشنبه و جمعه مطرح شده است.

به گزارش سایت طلا، رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: با توجه به شرایط انتخابات شب جمعه و شب شنبه به این سبب که عوامل اجرایی جهت تحویل صندوق‌ها باید اقدام کنند موضوع ممنوعیت منع تردد شبانه در پنجشنبه و جمعه مطرح شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به برگزاری انتخابات گفت: شب جمعه و شب شنبه یعنی ۲۷ و ۲۸ خرداد منع تردد شبانه لغو و خودرو‌ها جریمه نمی‌شوند.

شکرالله حسن بیگی در مورد تمهیدات لازم جهت تردد در روز منتهی به انتخابات اظهار داشت: نامه معاون امنیتی، انتظامی و رئیس کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا به سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی مبنی بر درخواست لغو ممنوعیت تردد شبانه در شب منتهی به انتخابات و همچنین شب انتخابات ارسال شد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط انتخابات شب جمعه و شب شنبه به این سبب که عوامل اجرایی جهت تحویل صندوق‌ها باید اقدام کنند موضوع ممنوعیت منع تردد شبانه در پنجشنبه و جمعه مطرح شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران و رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه مردم رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند، تاکید کرد: بر این اساس شب جمعه و شب شنبه یعنی ۲۷ و ۲۸ خرداد منع تردد شبانه لغو و خودرو‌ها جریمه نمی‌شوند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد