اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

طلا در حال ادامه دادن به مسیر نزولی خود

قیمت طلا طی روز های گذشته در یک مسیر نزولی قرار گرفته و قیمت آن به سطوح بسیار پایین تری کاهش یافته است. با این وجود به نظر می رسد امروز شرایط برای طلا بهبود پیدا کرده است.

طلا در حال ادامه دادن به مسیر نزولی خود


قیمت طلا طی روز های گذشته در یک مسیر نزولی قرار گرفته و قیمت آن به سطوح بسیار پایین تری کاهش یافته است. با این وجود به نظر می رسد امروز شرایط برای طلا بهبود پیدا کرده است.

هم اکنون هر اونس طلای جهانی 1865 دلار قیمت دارد که نسبت به روز گذشته بدون تغییر باقی مانده است. با این وجود از صبح امروز قیمت طلا تا نزدیکی 1861 دلار نیز کاهش پیدا کرده بود.

هر اونس نقره نیز 27.62 دلار در حال معامله است که 0.20 دلار نسبت به روز گذشته کاهش یافته است. در بازار دیگر فلزان گرانبها پلاتینیوم نیز با کاهش 16 دلاری مواجه شده و پالادیوم 7 دلار افزایش قیمت را تجربه کرده است.

این در حالی است که بازار ها در انتظار جلسه سیاست های مالی بانک فدرال ایالات متحده است. کارشناسان بر این باورند که بانک فدرال تغییری در سیاست های مالی خود ایجاد نخواهد کرد.

طلا

در بازار های سهام جهانی ما شاهد رشد خوبی بوده ایم. شاخص های S&P 500 و نزدک هر دو افزایش خوبی داشته اند که حاصل شرایط کنونی بازار بوده است.

داده هایی که امروز می تواند بر روی قیمت طلا تاثیر گذار باشد را می توان شاخص قیمت تولید کننده (PPI) و گزارش فروش خرده فروشی ایالات متحده بازار دانست.

جلسه فدرال رزرو نیز امروز آغاز شده و فردا بعد از ظهر به پایان خواهد رسید که در انتهای آن بیانیه این جلسه قرائت خواهد شد. بیانیه فدرال رزرو مهم ترین اتفاق این هفته برای طلا و دیگر بازار های جهانی خواهد بود.

قیمت نفت نایمکس نیز در بالا ترین سطح 2.5 ساله خود در قیمت 72 دلار در حال معامله است. همچنین بازده خزانه داری ایالات متحده آمریکا نیز در عدد 1.485 قرار دارد.

از نظر فنی طلا همچنان روند صعودی خود را حفظ کرده است اما این روند صعودی در حال تضعیف شدن می باشد. هدف صعودی قیمت طلا سطح 1900 دلار می باشد که برای رشد بیشتر لازم است تا از این سطح به شکل پایداری عبور کند.

مهم ترین مقاومت های پیش روی قیمت طلا نقاط 1875 و 1879 دلار است که عبور از ان ها می تواند قیمت طلا را به سمت سد محکم 1900 دلاری روانه کند.

در طرف دیگر ما شاهد حمایت طلا در نقطه 1760 دلار هستیم. در صورت ریزش عمیق تر قیمت طلا حمایت 1845 دلاری در انتظار طلا خواهد بود و پس از ان حمایت کامل در نقطه 1810 دلاری را در پیش رو داریم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد