اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

گروسی: آژانس بدون توافق با تهران یک کور سرگردان است

مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر این باور است که این آژانس بدون دستیابی به توافق هسته‌ای با ایران، یک کور سرگردان خواهد بود.

مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر این باور است که این آژانس بدون دستیابی به توافق هسته‌ای با ایران، یک کور سرگردان خواهد بود.

به گزارش سایت طلا،رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز یکشنبه در مصاحبه با وبگاه اکسیوس گفت: توافق هسته‌ای با ایران، شرط لازم برای دسترسی آژانس به فعالیت‌های اتمی تهران است.

وی افزود: داشتن توافق هسته‌ای با تهران کاملا لازم و ضروری است زیرا اگر به توافق هسته‌ای با ایران دست پیدا نکنیم، ما یک کور سرگردان خواهیم بود.

وی در ادامه ضمن رد تسلیحاتی بودن برنامه اتمی ایران، گفت: در شرایط کنونی هیچ گونه اطلاعاتی که نشان دهد برنامه هسته‌ای ایران، تسلیحاتی است، وجود ندارد.

مدیر کل آژانس در ادامه با اعلام نگرانی درباره افزایش سطح غنی سازی اورانیوم در ایران، اظهار داشت: افزایش غنی سازی توسط ایران، یک مساله بسیار جدی است. زمانی که تا سطح 60 درصد غنی سازی اورانیوم را انجام می‌دهید، به توانایی تولید و ساخت بمب اتمی، خیلی نزدیک می‌شوید. وقتی این موضوع را که دسترسی آژانس به تاسیسات هسته‌ای ایران در حال محدود شدن است، به این واقعیت اضافه کنید، آنگاه من نگران می‌شوم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد