اونس طلا2209.18
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

تماس تلفنی بایدن و نفتالی بنت/ ایران محور گفت‌وگو

کاخ سفید از تماس تلفنی میان نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور آمریکا خبر داد.

به گزارش سایت طلا،هنوز ساعاتی از انتخاب «نفتالی بنت» به عنوان نخست وزیر رژیم صهیونیستی نگذشته است که کاخ سفید اعلام کرد وی با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا بع صورت تلفنی گفت‌وگو کرده است.

براساس بیانیه کاخ سفید، بایدن در این تماس تلفنی موافقت کرده است که درباره همه مسائل مربوط به امنیت منطقه از جمله ایران با نفتالی بنت رایزنی کند.

در ادامه این بیانیه آمده است، بایدن به وضوح به نفتالی بنت تاکید کرده است که دولت واشنگتن با دولت وی برای پیشبرد صلح و امنیت میان اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها همکاری خواهد کرد.

بایدن در ادامه این گفت‌وگو ضمن تبریک به بنت برای پیروزی در انتخابات رژیم صهیونیستی بر تعهد چند دهه ای خود برای حمایت از اتحاد اسرائیل و آمریکا و همچنین تضمین امنیت اسرائیل تاکید کرده است.

به دنبال برکناری «بنیامین نتانیاهو» از قدرت در رژیم صهیونیستی، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد که واشنگتن برای پیشبرد صلح به همکاری با تل آویو ادامه خواهد داد و در تعهدش نسبت به تامین امنیت این رژیم ثابت قدم خواهد بود.

وزیر خارجه آمریکا همچنین تاکید کرد که ما از دولت جدید در اسرائیل به گرمی استقبال می‌کنیم و منتظر همکاری نزدیک با نفتالی بنت-یائیر لاپید هستیم.

ساعتی پیش در رای‌گیری انجام شده در کنست رژیم صهیونیستی، نفتالی بنت توانست رای اعتماد لازم را بدست آورد تا به دوران نخست وزیر نتانیاهو پایان دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد