اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

5 چیزی که می توانید آنها را با سیب زمینی تمیز کنید

سیب زمینی یکی از پرکاربرد ترین و در عین حال خوشمزه ترین مواد غذایی است. اما تنها کاربرد این ماده غذایی خوردن آن نیست بلکه حتی می تواند در تمیز کاری نیز به کمک شما بیاید.

5 چیزی که می توانید آنها را با سیب زمینی تمیز کنید


سیب زمینی یکی از پرکاربرد ترین و در عین حال خوشمزه ترین مواد غذایی است. اما تنها کاربرد این ماده غذایی خوردن آن نیست بلکه حتی می تواند در تمیز کاری نیز به کمک شما بیاید.

وقتی از سیب زمینی صحبت می شود، کار های زیادی وجود دارد که شما می توانید با آن انجام دهید. ما در اینجا 5 چیزی که می توانید با سیب زمینی تمیز کنید را به شما معرفی خواهیم کرد. اگر کاربرد دیگری از سیب زمینی می دانید آنرا با ما به اشتراک بگذارید.

1. عینک: اگر از عینک استفاده می کنید می دانید که بخار گرفتن شیشه های آن می تواند بسیار آزار دهنده و گاهی اوقات حتی خطرناک باشد. به خصوص در شرایط کنونی که همه افراد مجبور به استفاده از ماسک صورت هستند بیش از پیش مطرح می شود.

برای اجتناب از این اتفاق می توانید یک عدد سیب زمینی را به داخل لنز های عینک خود مالیده تا نشاسته ان مانع از ایجاد بخار شده و یک دید مناسب را برای شما به ارمغان آورد.

عینک

2. زنگ زدگی: زنگ زدگی وسایل مانند قیچی می توانند بسیار آزار دهنده باشد. برای تمیز کردن آن تنها کافی است مقداری سیب زمینی خورد شده، جوش شیرین و مایع ظرفشویی را مخلوط کرده و تمامی زنگ زدگی ها را با این ترکیب به راحتی از بین ببرید.

3. جمع کردن خورده های شیشه: هنگامی که وسیله شیشه ای می شکند خورده های آن به همه جا پخش شده و تمیز کردن آن کار بسیار سختی است.

برای این کار می توانید یک سیبز زمینی را از وسط نصف کرده و روی محلی بکشید که در آنجا خورده شیشه ها ریخته شده اند. خواهید دید که با راحتی همه آنها را جمع می کند.

شیشه

4. ظروف فلزی: بسیاری از ظروف آشپزخانه مانند قاشق ها پس از مدتی دچار لکه های زشتی می شوند. سیب زمینی را در آب جوشانده و قاشق های خود را به مدت یک ساعت درون آن قرار دهید. نشاسته به خوبی می تواند تمامی لکه ها را از بین ببرد.

5. لکه های کوچک: سیب زمینی می تواند لکه های کوچک و به خصوص لکه چربی را از روی پیراهن شما پاک کند. تنها کافی است یک سیب زمینی خام را نصف کرده و بر روی لکه بکشید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد