اونس طلا2394.45
مظنه15,996,000
18 گرم3,692,600
ارزش سکه36,038,988
قدیم (بهار)40,000,000
جدید (امامی)43,100,000
نیم25,500,000
ربع15,500,000

بهترین کشورهایی که مردم دنیا در سال 2021 به آن مهاجرت کردند چه کشورهایی بود؟

مردم دنیا هر ساله با اهداف متفاوتی از جمله شغل، تحصیل، جنگ و زندگی، زادگاه خود را ترک کرده و به کشور های دیگر مهاجرت می کنند. اما در سال 2021 مردم چه کشورهایی را برای مهاجرت انتخاب کرده اند؟

بهترین کشورهایی که مردم دنیا در سال 2021 به آن مهاجرت کردند چه کشورهایی بود؟


مردم دنیا هر ساله با اهداف متفاوتی از جمله شغل، تحصیل، جنگ و زندگی، زادگاه خود را ترک کرده و به کشور های دیگر مهاجرت می کنند. اما در سال 2021 مردم چه کشورهایی را برای مهاجرت انتخاب کرده اند؟

مهاجرت یکی از بزرگترین چالش های زندگی هر فردی است، چرا که باید محل زندگی و زادگاه خود را ترک کرده و به کشوری برود که جدای از غربت، مشکلات مالی، مسکن و شغل افراد در آن دوستی ندارند و دیگران به زبان او صحبت نمی کنند.

مهاجرت به همان میزان که مشکلات زیادی را برای افراد به همراه دارد به همان میزان دریچه هایی از امید نیز دارد. فردی که برای یک ارتقا شغلی به کشور دیگری می رود و یا فردی که برای ادامه تحصیل خود به مهاجرت فکر می کند.

بهترین کشورهایی که در سال 2021 مقصد مهاجران از تمام دنیا بودند:

مهاجرت

کشور سوئیس

کشور سوئیس همواره در صدر لیست بهترین کشورهای مهاجرتی قرار دارد. ثبات اقتصادی بالا، میانگین درآمد خوب و امنیت بالا در این کشور باعث شده است به یکی از مقاصد مهاجرتی در دنیا تبدیل شود. حقوق مهاجران در کشور سوئیس 33 درصد بیشتر از متوسط حقوق مهاجران در کشورهای دیگر دنیا است.

کشور چین

کشور چین در چندین سال اخیر به یکی از ابر قدرت های اقتصادی در دنیا تبدیل شده است و به شدت با آمریکا درحال رقابت است. درآمد سالیانه کارمندان کشور چین بالغ بر 169756 دلار است و با وجود جمعیت بالای چین فرصت های شغلی نیز به همان میزان بسیار است. همه این عوامل باعث شده است افرادی زیادی از سراسر دنیا به این کشور مهاجرت کنند.

چین

کشور استرالیا

این کشور زیبا با طبیعت شگفت انگیز خود آرزوی هر فردی برای مهاجرت است. سالیانه هزاران مهاجر استرالیا را به عنوان مقصدی برای کار و تحصیل خود انتخاب می کنند. دانشگاه های این کشور در صدر بهترین دانشگاه های دنیا قرار دارد و هرساله مقصد تحصیلی دانشجویان زیادی از سراسر دنیا است.

کشور اسپانیا

دانشگاه های عالی در کشور اسپانیا مورد توجه بسیاری از دانشجویان است و افراد زیادی هرساله برای تحصیل به این کشور می روند و به عنوان پلی برای مهاجرت به امریکا شناخته می شود.

اسپنیا

کشور اتریش

نزدیکی این کشور به آلمان، قوانین مهاجرتی آسان و ارئه خدمات رفاهی خوب از جمله عواملی است که مهاجران زیادی به این کشور می روند. اکثر دانشگاه های اتریش رایگان هستند و بورسیه های خوبی را ارائه می دهند و مهاجران تحصیلی بالایی دارد.

کشور نیوزلند

کشور نیوزلند در همسایگی کشور استرالیا قرار دارد و از قوانین مهاجرتی استرالیا پیروی می کند. در صورت کسب اقامت نیوزلند می توانید بدون نیاز به دریافت ویزا به بیش از 172 کشور دنیا سفر کنید. این کشور از اقتصاد قوی برخورد دار است و موقعیت های شغلی عالی را فراهم می کند.

نیوزلند

کشور آلمان

این کشور یکی از مهاجر پذیر ترین کشورهای اروپا است. بسیاری از دانشجویان این کشور را به دلیل آموزش رایگان و نبود شهریه دانشگاه های المان را انتخاب می کنند. کشور آلمان از اقتصادی قوی برخوردار است و فرصتهای شغلی خوبی را برای شهروندان خود فراهم می کند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد