اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

با انجام این کار ها دیگر شب ها هنگام خواب لازم نیست به سرویس بهداشتی بروید

احتمالا زیاد برایتان پیش آمده است که به تخت خواب رفته اید و ناگهان مجبور به استفاده از سرویس بهداشتی می شوید. این اتفاق می تواند بسیار آزار دهنده باشد.

با انجام این کار ها دیگر شب ها هنگام خواب لازم نیست به سرویس بهداشتی بروید


احتمالا زیاد برایتان پیش آمده است که به تخت خواب رفته اید و ناگهان مجبور به استفاده از سرویس بهداشتی می شوید. این اتفاق می تواند بسیار آزار دهنده باشد.

خوشبختانه روش هایی وجود دارد که می توانید با آن جلوی این اتفاق را گرفته و مجبور نشوید که هنگام خواب از رخت خواب خود خارج شده و به سرویس بهداشتی بروید.

بسیاری از افراد برای جلوگیری از این اتفاق کار های زیادی مانند عدم نوشیدن آب یا مشروبات الکلی پیش از خواب انجام می دهند. اگر شما نیز این راه ها را امتحان کرده اید و پاسخ مناسبی دریافت نکرده اید حتما این روش ها را امتحان کنید.

هر فردی به صورت میانگین در شبانه روز 1 تا 2 لیتر ادرار تولید می کند که فقط 25 درصد آن در طول شب تولید می شود بنابراین شما باید بتوانید طول شب را بدون احساس نیاز به استفاده از دستشویی بگذرانید.

خواب

اگر طی طول شب چندین بار برای تخلییه ادرار از خواب بر می خیزید احتمالا مثانه بیش فعالی دارید که در طول شب ادرار بیشتری تولید می کنید. این اتفاق عموما در زنان بیشتر از مردان اتفاق افتاده و به سن نیز بستگی دارد.

تولید بیش از حد ادرار عوامل مختلفی دارد که برخی از آنها می توانند نگران کننده باشند. ما در ادامه این عوامل را به شما خواهیم گفت. توصیه می شود که اگر این موضوع در خواب و استراحت شبانه شما اختلال ایجاد می کند حتما به پزشک مراجعه کنید.

  • خوردن و نوشیدن زیاد قبل از خواب
  • اختلال در هورمون ضد ادرار (ADH)، این هورمون وظیفه تولید کمتر ادرار در شب را دارد.
  • اختلال در عملکرد کلیه
  • اختلال در عملکرد مثانه
  • بیماری های زمینه ای
  • مشکلات مرتبط با پرستات (برای مردان)

سرویس بهداشتی

اگر مشکل شما چندان حاد نیست کار هایی وجود دارد که خودتان می توانید آنها را انجام دهید. ما در ادامه این موارد را به شما خواهیم گفت تا با استفاده از آن ها مشکل خود را حل کنید.

1. در طول روز آب کافی بنوشید اما پس از ساعت هشت شب از نوشیدن آب خودداری کنید. دقت کنید که این مسئله باعث نوشیدن کمتر آب نشود.

2. مصرف کافئین و نوشیدنی های الکلی را محدود کنید. این مواد دارای اثر دفع مایعات هستند و باعث می شوند تا احساس نیاز بیشتری به استفاده از سرویس بهداشتی داشته باشید.

3. به چیزی که پیش از خواب می خورید دقت داشته باشید زیرا فرایند هضم می تواند در تولید ادرار تاثیر گذار باشد.

4. و در انتها می توانید در بعد از ظهر ها یک دفع کننده آب (ادرار آور) مصرف کنید. توجه داشته باشید که این مورد لازم است حتما با توصیه پزشک انجام پذیرد.

آب

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد