اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جدیدترین خودرو لوکس جنسیس رونمایی شد+تصاویر

کمپانی جنسیس از اولین خودروی تمام برقی خود به نام Electrified G80 رونمایی کرد که البته استایلی کاملا زیبا و کابین دوست داشتنی دارد.

به گزارش سایت طلا،جنسیس به تازگی از خودرو لوکس تمام برقی خود برای سال 2022 رونمایی کرده است که نشان از این دارد این خودروسازی به دنیای خودروهای الکتریکی راه پیدا کرده است و نام این خودرو جدید راElectrified G۸۰ نامیده است.

Electrified G۸۰ تقریباً از داخل و خارج از مدل بنزینی قابل تشخیص نیست. این خودرو طوری طراحی شده است که استایلی کاملا زیبا و کابین دوست داشتنی دارد. جنسیس جزئیات زیادی در مورد پیشرانه این خودرو اعلام نکرده است به غیر از استاندارد بودن سیستم محرک چهار چرخ و تا آنجا که به شعاع حرکتی مربوط می‌شود، جنسیس می‌گوید Electrified G۸۰ بیش از ۵۰۰ کیلومتر برد دارد.

بر اساس گواهینامه‌ای که در کره جنوبی صادر شده است، پکیج باتری این خودرو حدوداً ۴۲۷ کیلومتر طول می‌کشد که خالی شود که زمان خالی شدن آن به عوامل مختلفی نیز بستگی دارد. Electrified G۸۰ نه تنها یک مدل کاملاً جدید در سری جنسیس خواهد بود، بلکه به عنوان صفحه پرتاب سایر مدل‌های EV برای برند لوکس کره‌ای نیز عمل خواهد کرد.

Electrified G80

ناگفته نماند که سقف این خودرو نیز مجهز به پنل‌های خورشیدی برای افزایش کارایی باتری است. این خودرو همچنین مجهز به فناوری Active Noise Control-Road است که از خودروی SUV GV۸۰ به ارث رسیده است. این فناوری با اندازه گیری و تجزیه و تحلیل صدای جاده و تولید امواج صوتی با فرکانس‌های مخالف، ورود صدای جاده به داخل کابین را کاهش می‌دهد.

بخش لوکس خودروسازی هیوندای می‌گوید Electrified G۸۰ دارای سیستم محرک چهار چرخ استاندارد است که می‌تواند نیرو را به صورت خودکار بین چرخ‌های عقب و یا چهار چرخ، جابجا کند. این بدان معناست که یک موتور الکتریکی در عقب و یک موتور دیگر در جلو وجود دارد که موتور دوم برای فعال کردن RWD و بهبود کارایی عمل می‌کند که در صورت عدم نیاز به نیروی اضافی، خاموش می‌شود.

Electrified G80

همچنین برای سواری نرم و ابریشمی، Electrified G۸۰ به یک سیستم تعلیق تطبیقی مجهز شده است که با یک دوربین جلو می‌تواند جاده را از قبل اسکن کرده و اطلاعات آن را به کمک فنر‌ها بدهد تا خود را برای ناهمواری‌ها تنظیم کنند. انتظار داریم در اواخر سال ۲۰۲۱ در مورد Electrified G۸۰ نزدیک به تاریخ فروش آن اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

جنسیس هنوز اطلاعات مربوط به قیمت گذاری را منتشر نکرده است، اما انتظار می‌رود نمونه‌ای مشابه از مدل‌های G۸۰ مجهز به بنزین و قیمت اولیه حدود ۶۰ هزار دلار را شاهد باشیم.

Electrified G80

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد