اونس طلا2326.29
مظنه15,311,000
18 گرم3,534,500
ارزش سکه34,495,683
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

با این 5 روش از نیش زدن پشه ها جلوگیری کنید

با گرم شدن هوا همه ما زمان زیادی را در خارج از خانه گذرانده و پنجره های خانه را نیز برای عبور هوا در خانه باز می کنیم که به معنای ورود حشراتی مانند پشه و گزش و نیش زدن آنها است.

با این 5 روش از نیش زدن پشه ها جلوگیری کنید


با گرم شدن هوا همه ما زمان زیادی را در خارج از خانه گذرانده و پنجره های خانه را نیز برای عبور هوا در خانه باز می کنیم که به معنای ورود حشراتی مانند پشه و گزش و نیش زدن آنها است.

پشه ها به خصوص در شب و هنگام خواب به ما حمله کرده و با مکیدن خون تغذیه می کنند که نتیجه آن برجستگی های قرمز روی پوست به همراه احساس سوزش و خارش می باشد.

در این میان ترفند هایی وجود دارد که به شما کمک می کند تا پشه ها از شما دور مانده و دیگر دچار گزش آنها نشوید. با کلیک بر روی این لینک می توانید روش های خلاص شدن از خارش نیش پشه را نیز بخوانید.

لاوندر

1. روشن کردن کولر یا پنکه: به طور کلی پشه ها توانایی پرواز کردن در باد را ندارند. حتی اگر این یک باد بسیار ضعیف باشد آنها نمی توانند در آن پرواز کنند. در این شرایط شما کافی است تا کولر یا پنکه را روشن کرده و سر آن را کمی به سمت پایین نشانه بگیرد چرا که پشه ها هنگام وزیدن باد به سمت پایین حرکت می کنند.

2. لباس روشن بپوشید: بیشترین زمانی که پشه ها به دیگر موجودات حمله می کنند هنگام طلوع و غروب آفتاب است. در این زمان پشه ها جذب رنگ های مشکی و تیره می شوند که در تضاد با افق است.

در این شرایط شما اگر لباس هایی با رنگ روشن بپوشید کمتر در معرض دید پشه ها قرار خواهید گرفت و در نتیجه کمتر دچار گزیدگی توسط انها خواهید شد.

لباس

3. استفاده از رایحه لاوندر: پشه ها از بوی لاوندر یا همان اسطوخودوس متنفر هستند در نتیجه اگر یک یا چند گیاه لاوندر را در باغچه یا خانه تان بکارید تعدادشان بسیار کمتر خواهد شد.

همچنین اگر در هنگام خواب مورد آزار پشه ها قرار می گیرید می توانید روغن این گیاه را به پوست خود بمالید تا آنها را دور کنید. به عنوان یک مزیت اضافی بوی لاوندر بسیار آرامش بخش بوده و یم تواند به خواب شما نیز کمک کند.

4. خوردن سیر: خوردن مقدار زیادی سیر باعث تغییر بوی بدن شده و بدین شکل پشه ها بسیار کمتر جذب شما خواهند شد. هرچند باید توجه داشته باشید که این روش ممکن است شما را درباره بوی دهانتان دچار مشکل کند.

5. از میخک استفاده کنید: پشه علاوه بر لاوندر از بوی میخک نیز متنفر هستند. از این رو می توانید یک کاسه را پر از آب کرده و در ان تعدادی میخک بیاندازید و بر روی میز در اتاق خوابتان قرار دهید.

میخک

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد