اونس طلا2326.57
مظنه15,351,000
18 گرم3,543,700
ارزش سکه34,585,803
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,300,000
نیم25,000,000
ربع15,000,000

زمان ورود خودرو فیدلیتی بهمن موتور به بازار اعلام شد+تصویر

مدیرعامل بهمن موتور از عرضه خودروی فیدلیتی با قیمتی پایین تر از محصولات هم رده خود در هفته اول تیرماه سال جاری به بازار خبر داد.

به گزارش سایت طلا،محمد ضرابیان، مدیرعامل بهمن موتور در نشست خبری عرضه خودروی فیدلیتی در سال 1400 که ظهر امروز به صورت برخط برگزار شد، با بیان اینکه گروه بهمن، سرمایه‌گذاری عظیمی بر روی تولید خودروی فیدلیتی انجام داده، اظهار داشت: برنامه شرکت بهمن، تولید خودروی فیدلیتی در حجم انبوه است و در سال نخست عرضه این محصول به بازار حدود 9200 خودروی فیدلیتی به مشتریان واگذار خواهد شد. میزان تولید در سال‌ دوم به حدود 12 تا 15 هزار دستگاه و و در سال سوم 20 هزار دستگاه خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه گروه بهمن در مجموعه‌ای سهام دار است که قابلیت تامین قوای محرکه دارد، خاطرنشان کرد: در حوزه زیرساخت، پلتفرم، ماشین آلات و تجهیزات برای تولید فیدلیتی سرمایه گذاری بالایی انجام شده و قصد داریم عرضه به صورت انبوه باشد تا بتوانیم فیدلیتی را با قیمت رقابتی به بازار عرضه کنیم.

مدیرعامل بهمن موتور در خصوص قیمت خودروی فیدلیتی عنوان کرد: قیمت خودروی فیدلیتی پایین تر از قیمت دیگنیتی دیگر محصول این شرکت خواهد بود. قیمت دیگنیتی در حال حاضر حدود 749 میلیون و 500 هزار تومان می باشد.

ضرابیان در ادامه تصریح کرد. نحوه قیمت گذاری این خودرو متناسب با قیمت سایر محصولات تولید داخل بوده تا رضایت مشتریان و همه ذینفعان از جمله سهامداران شرکت، پرسنل و ... تامین شود.

برای صادرات فیدلیتی برنامه ریزی کرده‌ایم

وی با بیان اینکه در گام نخست برنامه ریزی گروه بهمن در جهت تامین تقاضای این خودرو در داخل است، تاکید کرد: فعالیت همکاران ما در حوزه صادرات در بازارهای منطقه آغاز شده و عرضه این محصولات با برند دیگنیتی و فیدلیتی در بازارهای خارجی در دستور کار قرار دارد اما جزییات برنامه مشخص نیست.

هنوز برای پیش فروش مجوز لازم را دریافت نکرده ایم

در ادامه این نشست خبری، امیر میرمنصف، معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن قیمت فیدلیتی را حدود 700 میلیون تومان و زمان آغاز فروش آن را هفته اول تیرماه اعلام کرد. قیمت این خودرو نسبت به قیمت سایر خودروها در بازار بسیار ارزنده است.

خودرو فیدلیتی

میرمنصف با بیان اینکه دو روش برای فروش فیدلیتی در نظر گرفته شده، افزود: در حال حاضر به دلیل اینکه هنوز مجوزهای پیش فروش را کسب نکرده ایم، فروش فوری محصول فیدلیتی به صورت یک ماهه انجام می شود. در آینده سایر روش های فروش برای این خودرو در نظر گرفته خواهد شد که در رسانه ها اعلام خواهد شد.

وی با بیان برخی ویژگی های ظاهری این خودرو تاکید کرد: این محصول به دلیل اینکه یک تولید استراتژیک برای گروه بهمن است، هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت می تواند با خودروهای هم سطج خود رقابت کند.

معاون فروش و خدمات پس از فروش بهمن موتور ادامه داد: فیدلیتی یک خودروی به نسبت لوکس است که 7 نفر ظرفیت دارد. این خودرو قرار است در دو نسخه ۵ و ۷ صندلی به بازار عرضه شود و مشتریان می توانند بر اساس سلیقه و نیاز، تیپ مورد نظر را انتخاب کنند.

وی با بیان برخی ویژگی های فنی فیدلیتی تصریح کرد: رینگ های این خودرو از نوع ۲۰ اینچی است و در دو طرح عرضه خواهد شد. فیدلیتی گروه بهمن با پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژر ۱۵۵ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن متر تولید می‌شود. پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر فیدلیتی، ۱۵۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. جعبه دنده فیدلیتی از نوع 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه است.

میرمنصف در پایان با بیان شرایط گارانتی این محصول، گفت: این خودرو به مدت 5 سال یا 150 هزار کیلومتر دارای پشتیبانی می باشد و به مدت یک سال و یا 20 هزار کیلومتر نیز سرویس دوره ای رایگان خواهد داشت. مشتریان بدانند انبارهای شرکت بهمن موتور متناسب با برنامه ریزی انجام پر از قطعات این محصول است و در تامین قطعات آن مشکلی وجود نخواهد داشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد