اونس طلا2232.37
مظنه14,381,000
18 گرم3,319,800
ارزش سکه32,400,393
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

5 دلیلی که به شما می گوید حتما گلابی بخورید

میوه های تابستانی طعم فوق العاده ای دارند و به همراه آن مزایای سلامتی بسیاری نیز به شما ارائه می دهند. یکی از این میوه ها گلابی است.

5 دلیلی که به شما می گوید حتما گلابی بخورید


میوه های تابستانی طعم فوق العاده ای دارند و به همراه آن مزایای سلامتی بسیاری نیز به شما ارائه می دهند. یکی از این میوه ها گلابی است.

گلابی یکی از میوه ها است که خواص بسیاری دارد. احتمالا جمله معروف روزی یک سیب شما را از دکتر بی نیاز می کند را شنیده باشید، باید بدانید که گلابی نیز می تواند به اندازه سیب خواص متنوعی برای شما به ارمغان بیاورد.

ما در اینجا قصد داریم 5 دلیل بیاوریم که شما را قانع می کند حتما گلابی را در رژیم غذایی خود قرار دهید. نظر شما چیست؟ آیا از طعم و خواص متنوع گلابی اطلاع دارید؟

گلابی

1. گلابی برای قلب و رگ های خونی بسیار مفید است. فیبر موجود در گلابی نقش بسیار پر اهمیتی در کاهش فشار خون و سطح کلسترول بدن داشته و در نتیجه می تواند از بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری کند.

2. خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش می دهد. گلابی حاوی موادی مانند فلاونول ها بوده که در کنار فیبر و ضد سموم طبیعی موجود در آن می توانند خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش دهند.

این مواد موجود در گلابی با افزایش حساسیت بدن نسبت به انسولین باعث جذب بیشتر انسولین و گلوکز در جریان خون شده و باعث کاهش میزان قند خون شما خواهد شد.

میوه

3. سیستم ایمنی را تقویت می کند. گلابی سرشار از انواع انتی اکسیدان ها، ویتامین سی و مس است که به بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن کمک می کند. در نتیجه اگر دچار بیماری شدید گلابی می تواند فرایند بهبودی را تسریع بخشد.

4. برای سلامت روده مفید است. یک گلابی متوسط حاوی 20 درصد از نیاز روزانه بدن شما به فیبر است. فیبر موجود در گلابی از نوعی است که بدون تغییر از دستگاه گوارش عبور کرده و کمک می کند تا باکتری های مفید روده بهبود یابند. همچنین دارای خواص ملین بوده و می توانند به عنوان یک داروی ضد یبوست عمل کند.

5. سلامت و زیبایی پوست را بهبود می بخشد. فیبر موجود در گلابی مانع از نوسان قند خون شما شده و بدین ترتیب باعث مصون ماندن کلاژن های پوست شما از آسیب می شود. همچنین دارای ویتامین سی، ویتامین کی و مس است که می توانند در از بین رفتن چین و چروک پوست به شما کمک کند.

گلابی

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد