اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چرا باید یک لیمو را بریده و در کنار تخت خود قرار دهید؟

لیمو مزایای بسیار زیادی برای سلامتی داشته و متخصصان تغذیه خوردن آن را به همراه آب توصیه می کنند اما علاوه بر آن لیمو کاربرد های غیر خوراکی دیگری نیز داشته که می تواند برای سلامتی بسیار مفید باشد.

چرا باید یک لیمو را بریده و در کنار تخت خود قرار دهید؟


لیمو مزایای بسیار زیادی برای سلامتی داشته و متخصصان تغذیه خوردن آن را به همراه آب توصیه می کنند اما علاوه بر آن لیمو کاربرد های غیر خوراکی دیگری نیز داشته که می تواند برای سلامتی بسیار مفید باشد.

خوردن آب لیمو مزایای بسیار زیادی برای سلامتی دارد. لیمو سرشار از انواع ویتامین ها بوده و آنتی اکسیدان های بسیار زیادی را نیز در اختیار شما قرار می دهد که می توانند در مبارزه با رادیکال های آزاد مؤثر باشند.

رادیکال های آزاد عوامل بیماری زایی هستند که می توانند باعث افزایش سن سریع تر از موعد شده و برخی از بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی را به وجود آورند.

همچنین نوشیدن لیمو به همراه آب ولرم در صبح ها می تواند شروع فرایند هضم معده را بهبود بخشیده و همچنین سلامت و زیبایی پوست را نیز تقویت کند.

لیمو

متخصصان تغذیه پیشنهاد می کنند که اگر طعم ترش لیمو را نمی پسندید اما می خواهید آن را برای مزایای سلامتی اش مصرف کنید، می توانید مانند اسپرسو به سرعت ان را بنوشید تا طعم چندانی احساس نکنید.

اگر می خواهید از نوشیدن آبلیمو بیشترین بهره را کسب کنید بهتر است آن را به صورت ناشتا بنوشید. از این طریق آبلیمو می تواند به شما در پاکسازی سموم بدن کمک کرده و وزن خود را نیز کاهش دهید.

نوشیدن آبلیمو به صورت ناشتا باعث می شود تا کبد صفرای بیشتری تولید کرده و در نتیجه آن احساس گرسنگی کمتری خواهید داشت و همچنین فرایند هضم نیز بهبود پیدا می کند.

علاوه بر این موارد آبلیمو برای سلامت دهان و دندان شما نیز مفید بوده و می تواند باعث از بین رفتن باکتری های موجود در دهان و از بین رفتن بقایای غذا های خورده شده که در میان دندان ها مانده اند شود.

رایحه لیمو

اما علاوه بر این موارد قرار دادن لیموی برش خورده در کنار تخت خواب نیز می تواند بسیار مفید باشد. قرار دادن لیمو در اتاق می تواند هوا را ضد عفونی کرده و باعث ایجاد احساس آرامش شود.

رایحه تولید شده توسط لیمو می تواند عملکرد ضد اضطراب داشته باشد و در نتیجه آن شما حملات اضطراب و افسردگی کمتری را در اتاق خواب تجربه خواهید کرد.

علاوه بر رفع اضطراب، تنفس رایحه لیمو می تواند باعث تحریک ذهن، بهبود حافظه و همچنین افزایش تمرکز شود که در کار ها به شما کمک خواهد کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد