اونس طلا2381.92
مظنه16,266,000
18 گرم3,755,000
ارزش سکه36,647,298
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

خاص ترین ویژگی متولدین هر ماه چه چیزی است؟

متولدین هر ماه دارای ویژگی هایی هستند که آن ها از متولدین دیگر ماه ها متمایز می کند اما افرادی که در هر ماه به دنیا می آیند دارای یک ویژگی خاص و حتی جذب کننده هستند. ویژگی خاص شما چیست؟

خاص ترین ویژگی متولدین هر ماه چه چیزی است؟


متولدین هر ماه دارای ویژگی هایی هستند که آن ها از متولدین دیگر ماه ها متمایز می کند اما افرادی که در هر ماه به دنیا می آیند دارای یک ویژگی خاص و حتی جذب کننده هستند. ویژگی خاص شما چیست؟

فروردین

به طور کلی فرد خوش بینی است ولی به راحتی اعتماد نمی کند. قلب بسیار بزرگ و بخشنده ای دارد اما ممکن است آن را به همه افراد نشان ندهد. هیچ گاه به شایعات و حرف های بی اساس در مورد دیگران اهمیت نمی دهد.

اردیبهشت

آن ها یا یک بحث را تا انتها ادامه می دهند و یا هرگز وارد بحث کردن با دیگران نمی شوند. تمایل زیادی دارند تا توسط دیگران درک شوند اما با این حال دغدغه های خود را به راحتی بیان نمی کنند. شاید بنظر فردی بی تفاوت و آرام برسد اما هنگامی حرف از علایق آن ها می شود انرژی بی پایان آن ها را خواهید دید.

نماد ماه

خرداد

رفتار آن ها به گونه ای است که حتی افراد غریبه نیز پیش آن ها احساس راحتی می کنند اما برای خودشان بسیار سخت گیر هستند و حتی با داشتن یک روز مفید حس می کنند روز خود را تلف کرده اند. استعداد خاصی در نوشتن و یا صحبت کردن دارند.

تیر

از سختی و بخش تاریک زندگی شان الهام می گیرند. برای کسانی که به آن ها علاقه دارند هر کاری را انجام می دهند. شاید بنظر برسد که اطلاعات چندانی درباره یک موضوع ندارد در صورتی که به تمام جزئیات آن آگاه هستند.

مرداد

هدیه های خود را بسیار خلاقانه و با فکر انتخاب می کند. افراد را سوال پیچ میکنند اما از سوال پرسیدن از خودشان فراری هستند. در یک جمع دوستانه حتی بزگ حواسش به همه افراد است و نمی گذارد فردی احساس غریبگی کند.

طالع بینی

شهریور

به دوستانش کمک می کند تا بزرگترین مشکلات زندگی شان را حل کنند بدون آن که آن ها را قضاوت کند. عاشق ایده های هوشمندانه است به همین علت آدم های خلاق برای آن ها بسیار جذاب هستند. دارای تناقض هستند و همچنین تصور می کنند که بهترین هستند و همزمان به اندازه کافی شایسته نیستند.

مهر

معمولا دیگران درباره آن ها دچار سوءتفاهم می شوند. به خرید بسیار علاقه دارند و گاهی صرفا به علت علاقه خرید، چیزهای زیادی را می خرند. همزمان نیاز دارند که مورد توجه عشق و علاقه قرار بگیرند و هم تنهایی خودشان را داشته باشند.

آبان

در برخی از موضوعات بسیار با استعداد هستند اما در یک زمان مناسب استعداد خود را نشان می دهند. اگر بخواهند می توانند با اکثر افراد کنار بیایند اما علاقه دارند با افرادی که انتخاب کرده اند معاشرت کنند. سلیقه موسیقی و هنری بسیار متنوعی دارند.

آذر

به مسائل جادویی و ماورایی را دوست دارند اما به راحتی این موضوعات را باور نمی کنند و شکاک هستند. افرادی انعطاف پذیر هستند و می توانند کل استایل خود را در زندگی شان تغییر دهند.

اسفند

دی

به اخلاقیات پایبند هستند و به هیچ عنوان از اعتقادات خود پایین نمی آیند. افرادی که او را به خوبی می شناسند می دانند که بسیار خوش مشرب است و با در کنار او بودن به آن ها خوش می گذرد. تا جایی می توانند از کسی درخواست کمک نمی کنند مگر از زمانی که تنها از مورد اعتماد ترین فرد زندگی شان کمک می خواهند.

بهمن

سلیقه خصی در استایل و مد دارد و اگر زمان و انگیزه کافی داشته باشد می تواند در هر کاری سرآمد و بهترین خودش باشد. کسی نمی تواند او را ناراحت کند اما در مقابل افراد نزدیک زندگی اش بسیار دل نازک و حساس است.

اسفند

به نشانه های جهان هستی اعتقاد دارد و گاهی نیز به او کمک می کنند تا مسیر زندگی اش را پیدا کند. هوش هیجانی و ارتباطی بالایی دارند. معمولا در مقابل دیگران مهربان هستند اما برای خودشان سختگیر هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد