اونس طلا2212.29
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

اگر یک فرد درونگرا هستید شما این کارها را بهتر از دیگران انجام می دهید

شاید هر مطلب علمی و روانشناسی که درباره افراد درونگرا خوانده باشید به شما این احساس را بدهد که آن ها افرادی گوش گیر و منزوی هستند که از پس کارهای ساده و روزمره خود نیز برنمی آیند. اما حقیقت برعکس این است.

اگر یک فرد درونگرا هستید شما این کارها را بهتر از دیگران انجام می دهید


شاید هر مطلب علمی و روانشناسی که درباره افراد درونگرا خوانده باشید به شما این احساس را بدهد که آن ها افرادی گوش گیر و منزوی هستند که از پس کارهای ساده و روزمره خود نیز برنمی آیند. اما حقیقت برعکس این است.

شاید حقیقت همین باشد که افراد درونگرا تنهایی را به یک جمع شلوغ دوستانه ترجیح بدهند و یا با انجام دادن تکی کارهایشان احساس راحتی و رضایت بیشتری داشته باشند و یا انجام دادن کارهای شخصی شان برای آن ها دشوار باشد اما به این معنا نیست که آن ها از عهده هیچ کاری بر نمی آیند.

درونگرا

افراد درونگرا به دلیل داشتن برخی ویژگی های خاص در انجام دادن برخی کارها مهارت بیشتری از خود نشان می دهند. شما می توانید مهارت آن ها در هنگام انجام این 8 کار ببینید که بهتر از دیگران آن ها را انجام می دهند.

1. حرف زدن با تفکر و دقت

یکی از بهترین ویژگی های درونگرا بودن این است که از حرف هایی که می زند پشیمان نمی شود زیرا این افراد بسیار کم حرف می زنند و پیش از حرف زدن به خوبی به صبحت های خود فکر می کنند.

2. مراقبت از حیوانات

افراد درونگرا به خوبی احساسات حیوانات را درک می کنند و همواره به خوبی از آن ها مراقبت می کنند. در مواردی حتی معاشرت با حیوانات را به معاشرت با انسان ها ترجیح می دهند.

حیوانات

3. شناخت خود

درونگرا ها در ذهن خود حرف می زنند و پیش از هر کاری آن را به خوبی بررسی می کنند، درنتیجه بهترین تصمیم را می گیرند آن ها معمولا می دانند با چه چیزی حالشان خوب می شود و چه چیزی برای آن ها مهم است.

4. راز دار بودن

اگر نیاز دارید راجع به یک موضوع خیلی مهم درباره زندگی تان با کسی صحبت کنید و بدانید که به فرد دیگری نمی گوید، مستقیم سراغ دوست درونگرایتان بروید و با او صحبت کنید او بهترین رازداریاست که می توانید بشناسید و به خوبی نیز شما را درک می کند.

5.مشاوره دادن و راهنمایی کردن

آن ها به خوبی دیگران و مشکلاتشان را درک می کنند در نتیجه بهترین گزینه برای مشاوره دادن و راهنمایی کردن شما نیز هستند.

مشاوره

6. بررسی و مشاهده دقیق هرچیزی

آن ها به جزئیات خیلی اهمیت می دهند و به همین دلیل سریع متوجه هر تغییری می شوند و به خوبی محیطاطراف خود را تحلیل می کنند.

7. همدلی کردن

درونگراها با درک دقیق احساسات دیگران می توانند به آن ها همدلی کنند و با مکالمات عمیق حال آن ها تغییر دهند.

8. حل کردن مسائل

آن ها به دلیل داشتن افکار زیاد نظم فکر خاصی دارند و در صورت برخورد با هر مشکلی می توانند آن را با همان چارچوب ذهنی خاصی که دارند، حل کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد