اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت نیم سکه و ربع سکه یکساله چقدر گران شد؟

قیمت نیم سکه نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۶۰.۵درصد گران شده این درحالیست که از ابتدای امسال تا امروز ۷۵۰تومان کاهش یافته است.

به گزارش سایت طلا،قیمت نیم سکه نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۶۰.۵درصد گران شده این درحالیست که از ابتدای امسال تا امروز ۷۵۰تومان کاهش یافته است.


نیم سکه ۱۷خرداد سال۹۹ با قیمت سه میلیون و ۷۳۵هزار تومان معامله می‌شد که قیمت روز آن با دو میلیون و ۲۶۵هزار تومان افزایش به شش میلیون تومان رسیده است.


این سکه در ۲۷مهر ماه۹۹ به بالاترین قیمت یعنی ۹میلیون و ۱۰۰هزار تومان صعود کرد.
نگاهی به روند قیمت نیم سکه از ابتدای امسال هم نشان می‌دهد که ارزش آن طی دو ماه و نیم گذشته حدود ۷۵۰هزار تومان کاهش یافته است.
بر اساس این گزارش ،پایین‌ترین قیمت نیم سکه از ابتدای امسال هم مربوط به نیمه اردیبهشت ماه با ارزش چهار میلیون و ۹۰۰هزار تومان است

ربع سکه یکساله دو میلیون گران شد/ ثبت بالاترین قیمت در مهرماه۹۹

ربع سکه طی یکسال گذشته نوسان بسیاری را پشت سر گذاشته به طوریکه ۱۸خرداد ماه پارسال با قیمت دو میلیون تومان معامله‌ می‌شد اما اواخر مهر ماه به شش میلیون و ۱۰۰هزار تومان هم رسید.


به گزارش سایت طلا،ربع سکه از پارسال تاکنون حدود دو میلیون تومان معادل ۹۵درصد گران شده و قیمت روز آن به سه میلیون و ۹۰۰هزار تومان صعود کرده است.
همچنین قیمت این سکه ابتدای امسال چهار میلیون و ۲۵۰هزار تومان بود که در نیمه اردیبهشت ماه به پایین‌ترین سطح خود طی دو ماه و نیم گذشته یعنی دو میلیون و ۹۵۰هزار تومان کاهش یافت.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد