اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اختلاف شدید کنگره و دولت آمریکا برای پایان دادن به بن بست مالی

سایت طلا : رییس کنگره آمریکا هشدار داد هنوز اختلافات بسیار زیاد و شدیدی بین جمهوری خواهان کنگره و دولت باراک اوباما برای پایان دادن به بحران بن بست مالی این کشور وجود دارد .


به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز در حالی که فرصت کنگره و دولت آمریکا برای دستیابی به توافق نهایی بر سر بودجه 2013 میلادی به سرعت در حال از دست رفتن است کارشناسان اقتصادی و تحلیل گران مالی به شدت نگران وقوع رکود اقتصادی دیگری در این کشور هستند .

بر این اساس جان بوهنر تاکید کرد: پیشنهاد اوباما برای افزایش 1.4 تریلیون دلاری در آمدهای بودجه به طور کامل تعهدات وی برای اتخاذ رویکردی متعادل در زمینه کاهش کسری بودجه را در بر نمی گیرد .

من هنوز نسبت به آینده مذاکرات با دولت اوباما خوش بین و امیدوار هستم ولی هنوز اختلافات زیادی بین دو طرف وجود دارد . اگر جمهوری خواهان و دولت آمریکا به توافق نرسند میزان مالیاتها بر مردم آمریکا از ابتدای سال آینده به شدت افزایش خواهد یافت و هزینه های بودجه نیز با افت روبرو خواهد شد .

جی کارنی سخنگوی کاخ سفید نیز تاکید کرد: اوباما از پیشنهاد خود مبنی بر افزایش مالیات بر ثروتمندان آمریکایی کوتاه نخواهد آمد .

اگر جمهوری خواهان با افزایش مالیات بر ثروتمندان موافقت نکنند هیچ راهی برای دستیابی به توافق نهایی با کنگره وجود نخواهد داشت ./م
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد