اونس طلا2379.77
مظنه16,457,000
18 گرم3,799,100
ارزش سکه37,077,621
قدیم (بهار)41,000,000
جدید (امامی)44,500,000
نیم26,000,000
ربع16,000,000

هرگز درون سرویس بهداشتی از این وسایل نگهداری نکنید

ما هر وسیله ای را درون جایی از خانه نگهداری می کنیم که استفاده از آن آسان تر باشد. برای مثال نگهداری از سبد لباس ها در سرویس بهداشتی ممکن است بسیار منطقی به نظر برسد اما می تواند فوق العاده مضر باشد.

هرگز درون سرویس بهداشتی از این وسایل نگهداری نکنید


ما هر وسیله ای را درون جایی از خانه نگهداری می کنیم که استفاده از آن آسان تر باشد. برای مثال نگهداری از سبد لباس ها در سرویس بهداشتی ممکن است بسیار منطقی به نظر برسد اما می تواند فوق العاده مضر باشد.

1. سبد لباس های کثیف: بسیاری از افراد ماشین لباسشویی و سبد لباس های کثیف خود را درون حمام و دستشویی قرار می دهند اما این کار می تواند باعث بدبو شدن لباس ها، رشد قارچ و بدتر از همه رشد باکتری هایی شود که حتی با شستشوی لباس نیز به سادگی از بین نمی روند.

2. حوله: حوله ها همواذه مرطوب هستند و فضای حمام و سرویس بهداشتی نیز باعث مرطوب باقی ماندن آن ها می شود. رطوبت موجود در حوله فضای بسیار مناسبی برای رشد باکتری ها ایجاد کرده که می تواند برای سلامتی فوق العاده مضر باشند.

3. گیاهان: گیاهان می توانند فضای خانه را زنده کنند و حمام و سرویس بهداشتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. شما برای نگهداری گیاهان در حمام نیاز به نور کافی و جریان هوا دارید که به سختی می توان آن را تامین کرد. همچنین باید برخی از انواع خاص گیاهان را بدین منظور انتخاب کنید.

4. وسایل بهداشتی زنانه: این وسایل که عمدتا از جنس پنبه تولید می شوند بسیار مستعد رشد قارچ و باکتری هستند. شرایط مرطوب باعث افزایش سرعت رشد انواع میکروب ها شده و برای سلامت شما خطر جدی وارد می کند.

5. بسیاری از انواع دارو ها و قرص ها: دارو ها از جمله قرص های ضد بارداری در برابر تغییر دما و رطوبت مقاوم نبوده و ممکن است ترکیب شیمیایی آنها عوض شد که در نتیجه تاثیرشان را از دست می دهند.

6. لوازم برقی: برخی از وسایل برقی مانند سشوار در حمام نگهداری می شوند اما این اصلا ایده خوبی نیست. علاوه بر افزایش خطر برق گرفتگی به دلیل وجود رطوبت، عمر وسایل برقی شما نیز کاهش پیدا می کند.

7. لاک ناخن: تغییرات دما و رطوبت موجود در حمام و سرویس بهداشتی باعث خراب شدن لاک ناخن شده و همچنین رنگ آن را تغییر داده و محو می کند.

8. تیغ اصلاح: تیغ های اصلاح به دلیل جنس فلزی خود در معرض زنگ زدگی قرار دارند. در صورتی که تیغ ها را درون حمام قرار داده و پس از استفاده خشک نکنید سرعت زنگ زدگی شان افزایش یافته و به زودی مجبور به تهیه یک تیغ جدید خواهید شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد