اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

5 نکته برای کاهش سریع وزن

کاهش وزن امروزه به یکی از مهم ترین دغدغه های افراد تبدیل شده است و برای انجام ان راه حل های بسیاری وجود دارد. ما در اینجا قصد داریم شما را با 5 نکته علمی برای کاهش سریع وزن آشنا کنیم.

5 نکته برای کاهش سریع وزن


کاهش وزن امروزه به یکی از مهم ترین دغدغه های افراد تبدیل شده است و برای انجام ان راه حل های بسیاری وجود دارد. ما در اینجا قصد داریم شما را با 5 نکته علمی برای کاهش سریع وزن آشنا کنیم.

راه های کاهش وزن به دو دسته راه حل های منطقی مانند کاهش کالری ورودی و ورزش کردن و راه حل های مشهوری که پشتوانه علمی زیادی ندارند مانند استفاده از حمام بخار تقسیم می شوند.

تحقیقات علمی نشان داده است افرادی که در بلند مدت و به صورت مؤثری وزن خود را کاهش می دهند از استراتژی های منطقی استفاده می کنند که سلامتی آن ها را نیز به همراه دارد.

در یک مطالعه که توسط محققان دانشگاه ایالتی پلی تکنیک کالیفرنیا انجام شد، 5000 نفر که توانسته بودند به شکل ثابتی وزن خود را کاهش دهند مورد تحقیق و بررسی قرار گرفتند.

لاغری

این مطالعه توانست چند مورد مشترک را میان افرادی که به شکل مؤثر وزن خود را کاهش داده بودند و افرادی که به صورت مداوم توانسته بودند کاهش وزن را تجربه کنند پیدا کرد.

1. تعیین هدف برای مصرف روزانه غذا

2. ثبت هر چیزی که در روز خورده می شود.

3. اندازه گیری غذا ها

4. فکر کردن به موفقیت های گذشته درباره کاهش وزن

5. حفظ روحیه هنگام افزایش دوباره وزن

پنج نکته بالا راز کاهش وزن این افراد بود که در تحقیقات مشخص شد. دو نکته اول بسیار عاد به نظر می رسد چرا که هر فردی که قصد کاهش وزن خود را دارد لازم است آنها را رعایت کند.

وزن

تعیین انتظارات و اهداف برای خود راهی عالی برای ترک عادت هایی مانند پرخوری است و همچنین ثبت و پیگیری چیز هایی که می خورید کمک زیادی به اهداف شما در رابطه با کاهش وزن می کند.

یک تحقیق که در سال 2008 انجام شد نشان داد افرادی که غذا هایی که می خورند را یادداشت می کنند دو برابر بیشتر از دیگران وزن خود را کاهش می دهند.

فکر کردن به موفقیت های گذشته می تواند به شما در ادامه دادن آن موفقیت ها و کاهش بیشتر وزن کمک کند. به طور کلی افرادی که انتظارات مثبت دارند بیش از افراد با انتظارات منفی در کاهش وزن خود موفقیت کسب می کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد