اونس طلا2295.04
مظنه15,326,000
18 گرم3,538,000
ارزش سکه34,529,478
قدیم (بهار)39,400,000
جدید (امامی)42,100,000
نیم25,000,000
ربع15,000,000

گران ترین قهوه های جهان که میلیون ها تومان قیمت دارند

قهوه یکی از نوشیدنی های محبوب مردم در سراسر جهان است. قهوه انواع مختلفی داشته که هر کدام نیز بسته به کیفیت و مرغوبیتی که دارد قیمت متفاوتی را دارا می باشد.

گران ترین قهوه های جهان که میلیون ها تومان قیمت دارند


قهوه یکی از نوشیدنی های محبوب مردم در سراسر جهان است. قهوه انواع مختلفی داشته که هر کدام نیز بسته به کیفیت و مرغوبیتی که دارد قیمت متفاوتی را دارا می باشد.

شما به راحتی می توانید با کمتر از صد هزار تومان یک قهوه کاملا با کیفیت تهیه کنید اما با این وجود انواع بسیار با کیفیت و خاص قهوه وجود دارد که تا میلیون ها تومان قیمتشان است.

10. قهوه کونا هاوایی

دانه های قهوه کونا بسیار کمیاب بوده و عرضه ان نیز بسیار پایین است که باعث ارزشمند بودن آن و قیمت بالایش می شود. به طور متوسط هر نیم کیلوگرم از این قهوه 34 دلار قیمت دارد.

9. قهوه Los Planes

طعم و عطر این قهوه در میان طرفداران قهوه بسیار مشهور بوده و با وجود قیمت بالای آن حتی برای یک بار هم که شده آن را امتحان می کنند. قیمت هر نیم کیلوگرم از این قهوه 40 دلار است.

8. قهوه استارباکس (Quadriginoctuple Frap)

این نوع از قهوه استارباکس گران قیمت ترین قهوه آن است. درون این قهوه انواع طعم ها وجود داشته که آن را استثنایی می کند. قیمت هر لیوان از این نوع قهوه 47.30 دلار است.

7. قهوه Fazenda Santa Ines

دلیل گران بودن این قهوه طعم شیرین و میوه ای آن است. این نوع از قهوه در برزیل کشت شده و احتمالا همانطور که حدس می زنید عرضه محدودی دارد. قیمت هر نیم کیلوگرم از آن 50 دلار است.

6. قهوه کوه های آبی جامائیکا

این قهوه در ارتفاعات 1500 متری کشت کوه های آبی جامائیکا کشت و پرورش می یابند. تلخی این قهوه کمتر از دیگر انواع قهوه بوده و از این رو بسیاری به ان علاقه مندند.

5. قهوه سنت هلنا

این قهوه در جزیره سنت هلنا پرورش داده شده و ناپلئون بناپارت از طرفداران بزرگ ان بود. یکی از مهم ترین عوامل گرانی اسن قهوه هزینه های حمل و نقل آن از این جزیره در میان اقیانوس اطلس است. قیمت آن نیز 79 دلار به ازای هر نیم کیلو است.

4. قهوه کوپی لوواک

این قهوه از مبدا آسیا و کشور اندونزی نشات می گیرد. قیمت این قهوه 160 دلار به ازای هر نیم کیلوگرم بوده و طعم فوق العاده ای دارد.

3. قهوه Hacienda La Esmeralda

این قهوه در بسیاری از مسابقات مربوط به قهوه عنوان اول را کسب کرده است. گفته می شود طعم این قهوه تجربه ای فراموش نشدنی برای دوست داران قهوه است. قیمت این قهوه 350 دلار به ازای هر نیم کیلوگرم است.

2. قهوه Finca El Injerto

این قهوه 500 دلاری (هر نیم کیلو) یکی از کمیاب ترین و نادر ترین دانه های قهوه در جهان است که برای بهبود کیفیت دوبار شکسته می شود.

1. قهوه عاج سیاه

این نوع از قهوه گران ترین قهوه در جهان است که فرایند فراوری آن توسط دستگاه گوارش فیل ها صورت می پذیرد. این قهوه در کشور تایلند تهیه شده و هر نیم کیلوگرم از آن بیش از 500 دلار قیمت دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد