اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جنجالی ترین لباس بازیگران زن سینمای ایران + عکس

بازیگران معمولا به عنوان الگوی جامعه شناخته می شوند و تاثیر بسیار زیادی بر روی جنبه های مختلف از جمله پوشش، رفتار و انتخاب افراد دارند. در این خبر به بررسی برخی لباس های جنجالی بازیگران زن سینمای ایران می پردازیم.

جنجالی ترین لباس بازیگران زن سینمای ایران+ عکس

بازیگران معمولا به عنوان الگوی جامعه شناخته می شوند و تاثیر بسیار زیادی بر روی جنبه های مختلف از جمله پوشش، رفتار و انتخاب افراد دارند. در این خبر به بررسی برخی لباس های جنجالی بازیگران زن سینمای ایران می پردازیم.

1. بهنوش بختیاری

یکی از جنجالی ترین لباس های بازیگران زن ایرانی مربوط به این لباس بهنوش بختیاری است. این بازیگر با پوشیدن این لباس سبز رنگ که تلاش داشت به سبک بازیگران خارجی بنظر برسد بر روی فرش قرمز جشنواره فجر حاضر شد. انتخاب این لباس انتخابی هوشمندانه نبود و به دلیل شلوغ بودن طرح لباس مورد انتقاد قرار گرفت.

2.الهام حمیدی

الهام حمیدی با پوشیدن این لباس در جشنواره حافظ حضور پیدا کرد. این لباس را می توانیم یکی از زیبا ترین و خاص ترین طراحی به شمار بیاوریم اما نکته منفی و قابل توجه درباره این لباس این است که نسخه کپی شده از لباس جنل مونی خواننده آمریکایی است و به همین علت به یکی از جنجالی ترین لباس بازیگران زن بدل شد.

3.لیلا حاتمی

این لباس توسط لیلا حاتمی در یکی از جشنواره های غیر ایرانی و در خارج از کشور پوشیده و سر و صدای بسیاری به پا کرد. علاوه بر درخشش لیلا حاتمی در این لباس گفته شده است که این لباس 180 سال قدمت دارد و از پارچه نقده دوزی تهیه شده بود.

4. نفیسه روشن

این لباس نفیسه روشن در جشنواره حافظ سال 95 به شکل منحصر بفردی طراحی شده بود و نمایی از برج آزادی را نشان می داد. برخی از افراد به این لباس انتقاد وارد کردند و برخی نیز آن را زیبا دانستند.

5. ترانه علیدوستی

یکی دیگر از لباس های جنجالی بازیگران زن ایرانی در جشنواره های غیر ایرانی لباس زیبای ترانه علیدوستی است که برای فستیوال فیلم کن به تن کرده بود. این لباس پیرهنی کرم رنگ، ساده و بلند بود که به وسیله یک تور کاور شده بود.

6. سحر دولتشاهی

این استایل زیبای سحر دولتشاهی نیز مورد تایید بسیاری از افراد قرار گرفت اما پس از آن مشخص شد که این لباس از استایل بلیک لایولی بازیگر هالیوود کپی شده است انتقادات بدی به سمت او روانه شد و جنجال های بسیاری را به پا کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد