اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تا پایان این هفته چه اتفاقی برای قیمت طلا خواهد افتاد؟+تحلیل تکنیکال

طلا صبح امروز را با یک روند افزایشی آغاز کرده و رشد قیمت را تجربه کرد اما این حرکت صعودی توانایی ادامه یافتن نداشته و با یک کاهش نسبی به قیمت اولیه خود بازگشت.

تا پایان این هفته چه اتفاقی برای قیمت طلا خواهد افتاد؟+تحلیل تکنیکال


طلا صبح امروز را با یک روند افزایشی آغاز کرده و رشد قیمت را تجربه کرد اما این حرکت صعودی توانایی ادامه یافتن نداشته و با یک کاهش نسبی به قیمت اولیه خود بازگشت.

هر اونس طلای جهانی هم اکنون 1905 دلار قیمت دارد که نسبت به صبح امروز هیچ تغییری نداشته است. در هفته گذشته قیمت طلا تا 1904 دلار رشد کرده و هفته را مثبت به پایان رساند.

داده های منتشر شده از قیمت خرید کالا ها برای مصرف کنندگان نشان دهنده افزایش تورم بوده که باعث شد طلا پشتیبانی بسیار خوبی پیدا کند و همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد.

با وجود افزایش تورم، بانک فدرال ایالات متحده بر این باور است که تورم موقتی بوده و از این رو هیچ تغییری در نزخ بهره خود ایجاد نکرده است که در نتیجه بازده خزانه داری ایالات متحده به کاهش خود ادامه داد.

بازده خزانه داری ایالات متحده را می توان مهم ترین مانع برای رشد قیمت طلا دانست که از ابتدای سال 2021 میلادی توانست قیمت طلا را تا زیر 1700 دلار کاهش دهد.

البته باید توجه داشت که امروز بازار های کشور ایالات متحده و انگلستان به علت تعطیلات بسته بوده و در نتیجه سرمایه گذاران از هرگونه فعالیت قدرتمند در بازار خودداری می کنند.

مهم ترین عواملی که در روز های آینده می توانند طلا را دستخوش تغییر خود کنند داده های مربوط به مشاغل ایالات متحده و همچنین برخی داده های کلان اقتصادی دیگر بوده که ممکن است باعث تغییر در نرخ بهره فدرال رزرو شوند.

کارشناسان پیش بینی می کنند که در صورت مثبت بودن داده های مربوط به مشاغل و کاهش نرخ بیکاری انتظار می رود نمودار طلا وارد یک جریان اصلاحی شده و قیمت آن به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کند.

در یک روند صعودی طلا مقاومت بسیار قدرتمند 1912 دلاری را در پیش رو دارد که در صورتی که بتواند آن را از بین ببرد به سمت هدف صعودی خود در 1940 دلار حرکت خواهد کرد.

از طرف دیگر هرگونه حرکت قیمت طلا در زیر 1900 دلار می تواند به عنوان یک موقعیت خرید تصور شود و طلا در محدوده حمایت 1888 دلار باقی بماند.

در صورتی که طلا حرکات نزولی پایداری را زیر سطح 1888 دلار از خود نشان دهد به سمت نقطه حمایت بعدی خود در 1868 تا 1870 دلار حرکت خواهد کرد. شکست در زیر این نقطه نیز طلا را به سمت مهم ترین مقاومت خود در 1850 دلار سوق خواهد داد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد