اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خسروی: در ۸ سال اخیر اقدام قابل توجهی برای مسکن انجام نشد

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان "مسئولان هر وقت کم می‌آورند بحث معاملات صوری را مطرح می‌کنند"، گفت:‌در ۸ سال اخیر اقدام قابل توجهی برای مسکن انجام نشد.

به گزارش سایت طلا ،مصطفی قلی خسروی با بیان " علیرغم هجمه هایی که در این سالها علیه مشاوران املاک بوجود آورده اند ، بررسی ها نشان از کاهش پرونده ها دارد" اظهار کرد: اتحادیه مشاوران املاک همیشه مقابل خلاف می ایستد و با کسانی‌که از قانون تبعیت نکنند برخورد می‌کند. به همین دلیل است که اتحادیه املاک بیشترین تعطیلی را در بین تمامی اتحادیه ها دارد!

وی با بیان این‌که بارها اعلام کرده‌ایم بنگاه‌هایی که معاملات صوری انجام دهند به کمک اماکن تعطیل می شوند،‌ افزود:‌ متاسفانه مسئولان هر وقت کم می آورند بحث معاملات صوری را مطرح می کنند و این بی انصافی است.

وی در ادامه با بیان این که در دولت یازدهم و دوازدهم، اقدام قابل توجهی برای بخش مسکن انجام نشد، یادآور شد: از سال 1392 تا 1400 تورم بیش از 550 درصدی را در بازار مسکن شهر تهران به وجود آوردند. دولتها موظفند به اصل 31 قانون اساسی و به‌خصوص تامین مسکن اقشار پایین توجه کنند.

رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه بخش مسکن با 184 شغل کلیدی در ارتباط است افزود: رونق بازار مسکن به معنای گردش اقتصادی و ایجاد اشتغال است. به همین دلیل مسکن به عنوان یکی از راههای اصلی تحقق شعار سال مبنی بر «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» مطرح می‌شود.

خسروی درباره الزام به اخذ کد رهگیری در معاملات مسکن تصریح کرد: با مصوبه اخیر مجلس درباره طرح جهش تولید مسکن، ثبت همه معاملات املاک از جمله خرید و فروش ، پیش فروش ، رهن و اجاره در سامانه ثبت املاک و مستغلات کشور الزام قانونی یافته و اجباری است. ایجاد شفافیت در بازار مسکن و جلوگیری از کلاه برداری و فساد در حوزه فروش مسکن از اهداف مهم این مصوبه به شمار می رود.

وی با بیان اینکه ثبت معاملات و دریافت کد رهگیری هم برای دولت، هم مردم و هم مشاوران املاک آثار و نتایج مثبتی دارد افزود: ثبت معاملات برای مشاوران املاک اعتبار بیشتری به همراه می‌آورد و اطمینان مردم را به آن‌ها بیشتر جلب می‌کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد