اونس طلا2209.89
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

زیبا ترین دختر بچه های جهان که طرفداران بسیاری دارند

همه ما بر این باوریم که تمام کودکان جهان و همچنین دختر بچه های جهان زیبایی بسیار زیادی دارند. اما برخی از آنها توانسته اند با زیبایی بسیار زیاد خود طرفداران بسیاری پیدا کنند.

زیبا ترین دختر بچه های جهان که طرفداران بسیاری دارند


همه ما بر این باوریم که تمام کودکان جهان و همچنین دختر بچه های جهان زیبایی بسیار زیادی دارند. اما برخی از آنها توانسته اند با زیبایی بسیار زیاد خود طرفداران بسیاری پیدا کنند.

ما در ادامه به شما زیبا ترین دختربچه های جهان را معرفی خواهیم کرد که در شبکه های اجتماعی به دلیل زیبایی شان محبوبیت بالایی پیدا کرده اند.

1. جوردین رینل

رینل یک بازیگر کودک آمریکایی است که در سال 2014 متولد شده است. شهرت این کودک 6 ساله از آنجایی آغاز شد که مادر او عکسش را درون اینستاگرام به اشتراک گذاشت و طرفداران بسیاری پیدا کرد.

2. لانایا گریس

گریس نیز یک بازیگر کودک است که اصالتی آمرکایی، اسپانیایی و فیلیپینی دارد. او متولد سال 2004 بوده و به دلیل چشمان سبز و موهای زیبای خود توانسته است محبوبیت بسیاری پیدا کند.

3. هایلی واسکز

واسکز از سال 2012 فعالیت حرفه ای خود را به عنوان یک بازیگر کودک آغاز کرده و متولد سال 2009 است. بعید است در صفحات مجازی به خصوص اینستاگرام گذری زده باشید و عکس او را ندیده باشید.

4. لورن لوند

لوند در سال 2008 متولد شده و به عنوان یکی از بازیگران کودک تلویزیون کره جنوبی شناخته می شود. عمده معروفیت وی به دلیل نقش زیبای او در سریال «سلام کودک» است.

5. آنا پاواگا

پاواگا متولد سال 2010 در شهر سن پترزبورگ کشور روسیه می باشد. حرفه او مدل کودک بوده و از سه سالگی مشغول به این کار است.

6. آناستازیا کنیازوا

کنیازوا دیگر مدل روسی است که در شهر مسکو متولد شده و به گفته مادرش از همان بدو تولد به دلیل زیبایی خاصش مورد توجه قرار گرفته است. انتشار عکس های او در فضای مجازی باعث محبوبیت بسیار زیادش در سراسر جهان شد.

7. جارع ایجالانا

ایجالانا در نیجریه متولد شده و بسیاری از مجلات مختلف او را به عنوان زیبا ترین دختربچه جهان معرفی کرده اند. وی تنها شش سال داشته و زیبایی خاصی را درون چشمان خود دارد.

8. کریستینا پیمنوا

پیمنوا از سه سالگی فعایت خود را به عنوان مدل آغاز کرده و به دلیل چشمان لاجوردی اش مطرح شد. وی در یک خانواده معروف فوتبالیست به دنیا آمده و هم اکنون به دلیل حرفه کاری اش در کالیفرنیا زندگی می کند.

9. آناستازیا بزروکووا

این کودک زیبا نیز متولد کشور روسیه بوده و شهرت بسیار زیادی در اروپا دارد. وی با مجلات زیادی هم کاری کرده و تا کنون در یک فیلم نیز به نقش آفرینی پرداخته است.

10. گریلی مای

مای متولد سال 2015 بوده و در کشور آمریکا به دنیا آمده است. وی دختر یک بازیکن سابق فوتبال بانوان بوده و توسط بسیاری از افراد به عنوان زیبا ترین دختر جهان شناخته می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد