اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا و سکه میلی به کاهش ندارد

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت :امروز چند گانگی در قیمت طلا و سکه ایجاد شد.

محمد کشتی آرای در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت:قیمت امروز طلا و سکه تحت تاثیر متغیرهای زیادی بود.

وی گفت :انتشار خبر برکناری آقای همتی ریس کل بانک مرکزی امروز سبب شد نوسان بر روی قیمت ارز ایجاد شود و همین موضوع تاثیر خود را بلافاصله بر روی قیمت طلا و سکه گذاشت در حالی که امروز یکشنبه بازار جهانی تعطیل بود و طبیعتا انس جهانی هیچ گونه تغییری نداشت.


نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت امروز نوسان هزار تومانی بر روی قیمت دلار داشتیم و همین امر موجب شد قیمت سکه تا مرز 11 میلیون تومان افزایش یابد البته قیمت دلار هم تا مرز 25 هزار تومان پیش روی کرد.

بازار طلا


وی افزود از ساعت 4 بعد از ظهر قیمتها آرام شد و نوسانات در بازار سکه و طلا به آرامش نسبی رسید.


کشتی آرای گفت:نکته قابل توجه اینکه امروز همزمان با افزایش نرخ ارز خریداران طلا و سکه نیز افزایش یافتند و یک هیجان جذابی برای خریداران پیش آمد و باعث شد خریداران طلا و سکه در بازار بیشتر شوند و همین امر باعث افزایش حباب سکه در صبح گردید ولی خوشبختانه مجددا در بعد از ظهر عرضه و تقاضا به تعادل رسید و حباب سکه با کاهش قیمت همراه شد ولی هنوز هم سکه با حباب بالای 100 هزار تومان روبه رو است .


محمد کشتی آرای گفت از بعد از ظهر امروز بازار سکه و طلا آرام شده و قیمت ها از ثبات نسبی برخوردار شده است و قیمتها در انتظار باز شدن بازارهای جهانی و مشخص شدن تغییرات قیمت انس جهانی هستند.


نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت به طور کلی امروز چند گانگی در قیمت طلا و سکه ایجاد شد.ازطرفی قیمت ارز تحت تاثیر مذاکرات وین می باشد و بحث برداشتن یا ماندن تحریم‌ها که روز گذشته اخبار آن منتشر شده روبه رو است.

وی گفت در مجموع متغیر های زیادی بر روی قیمتها تاثیر گذار هستند و هر لحظه این متغیرها می توانند قیمتها را دستخوش تغییر کنند.


کشتی آرای در پایان خاطر نشان کرد قیمت سکه و طلا در حال حاضر میلی به کاهش قیمت ندارد و گفت به جرات می توان گفت اونس جهانی نیز همانند قیمت طلا و سکه در بازار داخلی رو به افزایش است.


وی گفت در حال حاضر خریداران و فروشندگان واقعی در بازار هستند یعنی کسانی که مصرف کننده واقعی هستند در بازار وجود دارند و داد و ستدها بر این اساس صورت می‌گیرد.

قیمت سکه

قیمت طلا و سکه 9 خرداد 1400
محمد کشتی آرای قیمت سکه طرح قدیم را 10 میلیون 750 هزار تومان اعلام کرد.
قیمت سکه طرح جدید 10 میلیون 900 هزار تومان و قیمت نیم سکه 6 میلیون تومان تعیین کرد.
امروز قیمت ربع سکه 4 میلیون تومان و قیمت سکه های یک گرمی 2 میلیون 350 هزار تومان شد.
همچنین قیمت یک گرم طلای 18 عیار هم یک میلیون 98 هزار تومان و قیمت یک مثقال طلا 4 میلیون 755 هزار تومان اعلام کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد