اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

زیبا ترین زنان جهان در سال 2021 را ببینید

زنان زیبای بسیار زیادی در جهان حضور دارند که شایسته تقدیر هستند. ما در اینجا قصد داریم زیبا ترین زنان جهان در سال 2021 را به شما نشان دهیم که برخی از آنها برای سال ها است که به عنوان زیبا ترین زنان جهان شناخته می شوند.

زیبا ترین زنان جهان در سال 2021 را ببینید


زنان زیبای بسیار زیادی در جهان حضور دارند که شایسته تقدیر هستند. ما در اینجا قصد داریم زیبا ترین زنان جهان در سال 2021 را به شما نشان دهیم که برخی از آنها برای سال ها است که به عنوان زیبا ترین زنان جهان شناخته می شوند.

این زنان علاوه بر زیبایی خود بسیار مصمم، سخت کوش و موفق هستند که می توانند منبع الهام برای بسیاری از افراد باشند. اگر شما فردی را می شناسید که در این لیست قرار ندارد حتما نام او را با ما در میان بگذارید.

10. امیلیا کلارک

امیلیا کلارک 32 سال سن دارد و عمده شهرت خود را مدیون نقش آفرینی در سریال بازی تاج و تخت است. وی علاوه بر بازی های محبوبش توسط برخی از مجلات مانند Rolling Stone به عنوان یکی از زیبا ترین زنان جهان شناخته می شود.

9. لین یون

لین یون یک بازیگر چینی بوده که به دلیل نقش خود در فیلم پری دریایی شناخته می شود. وی در فیلم رمانتیک مرد دریایی ساخته دیزنی نیز نقش آفرینی کرده و شهرتی جهانی دارد.

8. کاترین لانگفورد

این بازیگر استرالیایی تنها 22 سال سن داشته و جوان ترین فرد در این لیست است. وی پس از اتمام تحصیلات خود به بازیگری رو می آورد.

7. پریانکا چوپرا

چوپرا یک زن هندی و مجری تلویزیون این کشور است که در یک سریال آمریکایی نیز نقش آفرینی کرده است. وی توسط مجلات بسیاری به عنوان یکی از زیبا ترین زنان جهان و از زیبا ترین زنان آسیا نام برده شده است.

6. نانا

نانا خواننده اهل کره جنوبی است که از سال های ابتدایی زندگی خود فعالیت هنری را آغاز کرد. وی بار ها به عنوان یکی از زیبا ترین زنان جهان شناخته شده است.

5. دیپیکا پادوکن

پادوکن که همواره به عنوان یکی از زیبا ترین زنان هند شناخته می شود پردرآمد ترین زن بالیوود است. وی در کنار سینمای هند، در فیلم های هالیوودی نیز نقش آفرینی کرده است.

4. آنا د آرماس

آرماس در کوبا متولد و بزرگ شده است اما از طرف مادر خود اصالت اسپانیایی دارد. او هم اکنون در هالیوود مشغول به کار بوده و یکی از زیبا ترین زنان جهان شناخته می شود.

3. سلنا گومز

سلنا گومز که ستاره سابق دیزنی است، یک خواننده مشهور و یکی از شناخته شده ترین زنان زیبا در تمام جهان است. وی جوایز هنری بسیاری را کسب کرده و محبوبیت بالایی نیز دارد.

2. لیزا سوبرانو

سوبرانو یک بازیگر آمریکایی-فیلیپینی است که به عنوان زیبا ترین ستاره جوان فیلیپین شناخته می شود. او در سریال ها و فیلم های بسیاری بازی کرده و محبوبیت بسیار زیادی دارد.

1. هانده ارچل

ارچل مقام زیبا ترین زن دنیا در این لیست را دریافت کرده است. وی بازیگر و مدل 27 ساله ترکیه ای است که از او به عنوان یکی از زیبا ترین زنان جهان یاد می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد