اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

صعود قیمت طلا برای چهار هفته متوالی+تحلیل تکنیکال

قیمت طلا در روز گذشته به حرکت صعودی خود ادامه داده و توانست به صورت چهار هفته متوالی یک روند صعودی را به ثبت برساند.

صعود قیمت طلا برای چهار هفته متوالی+تحلیل تکنیکال


قیمت طلا در روز گذشته به حرکت صعودی خود ادامه داده و توانست به صورت چهار هفته متوالی یک روند صعودی را به ثبت برساند.

هم اکنون قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی 1907 دلار می باشد که بالا ترین سطح آن طی بیش از چهار ماه گذشته است. کارشناسان پیش بینی می کنند روند افزایشی طلا همچنان ادامه پیدا کند.

مهم ترین عاملی که باعث افزایش قیمت طلا در روز های گذشته شد را می توان سقوط شدید شاخص دلار و کاهش ارزش بازده ده ساله خزانه داری ایالات متحده به همراه ان دانست.

همچنین تورم نیز همچنان به عنوان عامل پایه ای افزایش قیمت طلا به شمار می رود. تحلیلگران بر این باورند که افزایش تورم می تواند برای بار دیگر قیمت طلا را به بالا ترین قیمت خود در بالای سطح 2000 دلار بازگرداند.

از طرف دیگر کاهش قیمت بیت کوین به همراه دیگر رمز ارز ها و کاهش ارزش شاخص بازار سهام جهانی نیز حرکت صعودی قیمت طلا را تقویت کردند.

حال اگر از نظر فنی به نمودار های طلا نگاه کنیم متوجه می شویم که هدف بعدی قیمت طلا پس از صعود به بالای 1900 دلار، نقطه 1913 دلار خواهد بود که مقاومت نسبتا شدیدی در آنجا دارد.

در صورت صعود به بالای 1913 دلارريال مقاومت بعدی پیش روی طلا در نقطه 1920 دلار و پس از آن 1937 دلار خواهد بود که در صورت شکسته شدن آنها می تواند رشد بیشتری را از خود نشان دهد.

در پایین نمودار و در شرایطی که طلا نتواند سطح 1900 دلاری را حفظ کند، اولین پشتیبانی در نقطه 1890 دلار رقم خواهد خورد. سقوط های بیشتر در زیر این سطح می تواند طلا را به سمت سطوح حمایت بعدی خود در نقاط 1880 و 1870 دلار سوق دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد