اونس طلا2325.3
مظنه15,256,000
18 گرم3,521,800
ارزش سکه34,371,768
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,000,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

پیش بینی قیمت طلا در آخرین ماه بهار / مردم مبادلات خود را شروع کنند

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران با تاکید بر اینکه قیمت طلا و سکه به ثبات رسیده است گفت: با توجه به این شرایط مردم می‌توانند مبادلات خود را شروع کنند.

به گزارش سایت طلا نادر بذرافشان با تشریح وضعیت امروز بازار طلا بیان کرد: با توجه به تعطیلی بازار‌های جهانی اونس طلا در سطح ۱۸۸۱دلار ثابت مانده اما به دلیل نوسان نرخ ارز و اخبار سیاسی و اقتصادی که در سطح دنیا مطرح است، قیمت طلا و سکه امروز اندکی گران شد.

به گفته بذرافشان، قیمت طلای ۱۸عیار نسبت به دیروز گرمی شش هزار تومان، مثقال طلا تقریبا ۲۵هزار و سکه طرح جدید ۱۰۰هزار تومان گران شده اما بهای نیم سکه، ربع سکه و سکه یک گرمی تغییری نکرده است.

این فعال بازار طلا به وضعیت تقاضا هم اشاره کرد و گفت: همچنان حجم معاملات بسیار پایین است و مردم به دلیل نامطمئن بودن از آینده روابط سیاسی سراغ خرید و فروش مصنوعات طلا و سکه نمی‌روند اما به نظر من با توجه به اینکه قیمت‌ها چند ماهی می‌شود که به ثبات رسیده، مردم می‌توانند مبادلات خود را آغاز کنند.

بذرافشان اضافه کرد: کاهش سطح تقاضا باعث شده حباب سکه دیروز به ۵۰هزار و در بازار امروز به حدود ۱۰۰هزار تومان برسد که در کنار تقاضای کم، عرضه کافی هم در پایین آمدن حباب سکه تاثیر‌گذار بوده است.

وی درباره روند آینده بازار طلا خاطرنشان کرد: همچنان معتقدم افزایش یا کاهش چشمگیری در انتظار قیمت طلا و سکه نیست و چنانچه اتفاقی هم بیفتد نوسان قیمت بین ۵ تا ۱۰درصد خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد