اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

مایکروسافت چشم انداز خود را از آینده کاری این شرکت ارائه کرد

مایکروسافت چشم انداز خود را برای اینده کار کردن که به صورت ترکیبی از حضور فیزیکی در محل کار و دورکاری هست را در ویدیویی ارائه کرده است.

مایکروسافت چشم انداز خود را از آینده کاری این شرکت ارائه کرد


مایکروسافت چشم انداز خود را برای اینده کار کردن که به صورت ترکیبی از حضور فیزیکی در محل کار و دورکاری هست را در ویدیویی ارائه کرده است.

پاندمی کروناویروس در طی یک سال گذشته روند قبول کردن دورکاری توسط شرکتهای مختلف را به شدت سرعت بخشیده است و بسیاری از شرکتها مجبور شدن روند های خود را برای دورکاری بهینه کنند و همچنین خود را واقعیت جدید کار کردن به صورت دورکاری را منطبق کنند.

BOX:491554594

با اینکه با افزایش افراد واکسینه شده در کشورهایی مانند آمریکا وضع در حال برگشت به حالت نرمال می باشد و شعبه های مختلف مایکروسافت در حال باز شدن و برگشتن کارمندان هستند. اما دورکاری قرار نیست که از برنامه های کاری و محل های کاری حذف شود و این روند ممکن است برای همیشه و به انتخاب خود کارمندان باشد که به صورت دورکاری فعالیت کنند یا حضوری.

کار

کار ترکیبی تغییری بزرگ برای نسل حال حاضر

ساتیا نادلا؛ مدیرعامل مایکروسافت، در این باره اظهار داشت که کار کردن به صورت ترکیبی، بزرگترین تغییر در نحوه کار کردن برای نسل ما میباشد. این شرکت حتی کتابچه راهنمایی را برای مدیران شرکتهای مختلف برای پیاده کردن مدل کار ترکیبی در شرکت خود را عرضه کرده است که شامل امار و ارقامی هست که مایکروسافت طی یک سال اخیر به آن ها دست یافته است.

دورکاری

مایکروسافت در چشم انداز خود به دورکاری به عنوان یک بخش ثابت از آینده کار کردن برای بخشی از کارکنان نگاه میکند و کارمندان دورکار را بیش از پیش در کانون توجه قرار خواهد داد.

در این ویدیو که نقشه مایکروسافت برای اینده رو نشون میدهد، جلسات کارکنان شامل نمایشگرهای بزرگی هست که کارمندان دورکار را به شکل بزرگی نشون میدهد و با استفاده تکنولوژی صدای محیطی، صدای این کارمندان از جایی که در صفحه قرار گرفتن برای حاضران در اتاق جلسه پخش میشود. اتاق جلسه نیز دارای میکروفون هایی در سقف می باشد و از دوربین هایی برخوردار میباشد که میتواند کسانی که در حال حرف زدن هستند را در کانون توجه قرار دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد