اونس طلا2394.45
مظنه15,917,000
18 گرم3,674,400
ارزش سکه35,861,001
قدیم (بهار)40,000,000
جدید (امامی)43,100,000
نیم25,500,000
ربع15,500,000

هند در مورد ممنوعیت ارز های دیجیتال تجدیدنظر می‌کند

گزارش ها حاکی از آن است که دولت هند با تشکیل پنل نظارتی جدید ممکن است در موضع خود در مورد ارزهای رمزنگاری شده تجدید نظر کند.

هند در مورد ممنوعیت ارز های دیجیتال تجدیدنظر می‌کند


گزارش ها حاکی از آن است که دولت هند با تشکیل پنل نظارتی جدید ممکن است در موضع خود در مورد ارزهای رمزنگاری شده تجدید نظر کند. در گزارشی که در 19 مه در روزنامه اقتصادی منتشر شد ، سه منبع خصوصی برای بحث در مورد تشکیل یک هیئت جدید از متخصصان با هدف تنظیم تجارت ارزهای رمزپایه در هند ذکر شده است.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که حمایت روزافزون از توصیه های ممنوعیت ارز های دیجیتال که توسط کمیته ای به رهبری وزیر سابق دارایی هند سوباش گارگ (Subhash Garg) در سال 2019 برای ممنوعیت پنهانی دارایی های رمزنگاری به دلیل قدیمی بودن آنها ارائه شده است ، انجام شده است.

سوباش گارگ

این گزارش به نقل از یک مقام ناشناس با اطلاع از این موضوع اظهار داشت:

"این دیدگاه در دولت وجود دارد که توصیه های ارائه شده توسط سوباش گارگ تاریخ انقضا دارند و به جای ممنوعیت کامل ، برای بهره گرفتن از ارز های دیجیتال به چشم اندازی جدید نیاز است."
ممکن است از این پنل نظارتی جدید برای بررسی استفاده از بلاکچین برای پیشرفت فناوری استفاده شود و روشهایی برای تنظیم دارایی های رمزنگاری به طور جداگانه به ارزهای فیات پیشنهاد شود. همچنین ممکن است در مورد هر پروژه پیشنهادی در مورد روپیه دیجیتال با بانک ذخیره هند همکاری نزدیک داشته باشد.

دادگاه

براساس این گزارش ، ممکن است آنوراگ تاکور (Anurag Thakur) ، وزیر امور مالی و امور شرکت ها ، برای پیوستن به کمیته جدید در نظر گرفته شود. تاکور و نیرماالا سیتارامان وزیر دارایی هند قبلاً اظهار داشتند که دولت ترجیح می دهد به جای اعمال ممنوعیت کامل ، رویکردی دیگر را برای تنظیم دارایی های رمزنگاری در پیش بگیرد.

بیت کوین

بانک ذخیره هند (RBI) همه بانک ها را از اجازه تجارت با ارز رمزنگاری شده در سال 2018 در بانک ها منع کرده بود ، با این حال ، دادگاه عالی در فوریه سال 2020 پس از دادخواست توسط کارآفرینان و کارشناسان فین تک هند ، این ممنوعیت را لغو کرد.

گزارش اقتصادی اکونومیک تایمز افزود ، لایحه ارز های دیجیتال و مقررات رسمی ارز دیجیتال 2021 قرار بود در ماه مارس در پارلمان مطرح شود اما به دلایلی که علنی نشده بود ، به تعویق افتاد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد