اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت امروز سکه، طلا و دلار، چه آینده ای در انتظار طلا و دلار است؟

طی هفته های گذشته همراه با کاهش قیمت دلار، طلا و سکه نیز کاهشی شدند اما در روز های اخیر با قدرت گرفتن دلار و رسیدن آن به کانال 22 هزار تومانی شاهد افزایش قیمت ها در بازار بوده ایم.

قیمت امروز سکه، طلا و دلار، چه آینده ای در انتظار طلا و دلار است؟


طی هفته های گذشته همراه با کاهش قیمت دلار، طلا و سکه نیز کاهشی شدند اما در روز های اخیر با قدرت گرفتن دلار و رسیدن آن به کانال 22 هزار تومانی شاهد افزایش قیمت ها در بازار بوده ایم.

قیمت سکه طرح جدید (سکه امامی) 10,255,000 تومان و قیمت هر سکه بهار آزادی 10 میلیون تومان است. هر گرم طلای 18 عیار نیز در بازار 1,015,200 تومان قیمت قیمت دارد.

قیمت هر دلار در بازار آزاد 22800 تومان و دلار صرافی ملی 22220 تومان است. یورو نیز به ترتیب در بازار و صرافی ملی 27700 تومان و 26764 تومان قیمت دارد.

روز گذشته با وجود اینکه اونس طلا در مسیر صعودی قرار داشت، فشار کاهشی دلار بود که معامله گران سکه را در موقعیت رنج قرار داد.

سکه

معامله گران سکه نیاز دارند تا در ایام تردید دلار، کانال 10200 تومان را حفظ کنند تا در این شرایط بتوانند برای بار دیگر برای قرار دادن سکه در مسیر صعودی تلاش کنند.

مهمترین رویداد های امروز طلای جهانی بیانیه سیاستهای پولی بانک مرکزی استرالیا، سخنرانی رئیس بانک مرکزی سوئیس، تولید ناخالص داخلی فصلی ژاپن، تغییرات مدعیان بیکاری انگلیس، تولید ناخالص داخلی فصلی ناحیه یورو و سخنرانی عضو بانک مرکزی آمریکا ساعت در 21:00 خواهند بود.

کاهشی های دلار معتقدند وقتی در این روزهای حساس، دلار به دلیل عرضه بازارساز در مسیر نزولی قرار گرفته است، دشوار است که انتظار افزایش طی روزهای آتی را داشت.

صرافی‌ها هم چند روز پس از خرید از بازار متشکل، فرصت دارند که ارز خریداری‌‌ شده را در بازار آزاد به فروش برسانند و افزایش عرضه توسط صرافی‌ ها دلیل اصلی افت قیمت دلار خواهد بود.

دلار

در صورتی که بازارساز پشت صحنه افت قیمت دلار باشد، اجازه نخواهد داد که دلار طی روزهای آتی نیز در جاده افزایشی حرکت کند. همچنین بازارساز از طریق افزایش عرضه در بازار حواله درهم زمینه‌ ساز افت قیمت شده است.

اما افزایشی های دلار نظر دیگری داشته و می گویند با اینکه سودگیری معامله‌ گران از خرید های قبلی زمینه‌ ساز افت دلار شد ولی کاهش دیروز تنها یک اصلاح قیمتی بود و باید در انتظار افزایش دلار در روزهای آینده باشیم.

آنها معتقدند بازگشت دلار به کانال 23 هزار تومان منتفی نیست و در صورتی که دلار به زیر 22800 تومان نرفته و تثبیت نشود؛ نوسانگیران بار دیگر به عنوان خریدار به بازار بازخواهند گشت.

همچنین نبود اخبار مثبت از اتریش موجب می شود تا خریداران نیز همچنان با جسارت بیشتری در بازار فعالیت کنند که در نتیجه ان قیمت دلار افزایشی خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد