اونس طلا2206.38
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

راز زیبایی و رشد سریع موهای شما در چای سیاه نهفته است

نوشیدن چای سیاه مزایای بسیار زیادی برای سلامتی دارد که بارها به آن پرداخته ایم. تحقیقات جدید نشان داده است که استفاده موضعی از چای سیاه می تواند زیبایی و سلامت مو های شما را نیز افزایش دهد.

راز زیبایی و رشد سریع موهای شما در چای سیاه نهفته است


نوشیدن چای سیاه مزایای بسیار زیادی برای سلامتی دارد که بارها به آن پرداخته ایم. تحقیقات جدید نشان داده است که استفاده موضعی از چای سیاه می تواند زیبایی و سلامت مو های شما را نیز افزایش دهد.

همانطور که گفتیم نوشیدن چای سیاه فواید زیادی از جمله کاهش فشار خون، افزایش متابولیسم و بهبود عملکرد مغز را به همراه دارد و می تواند به عنوان یک آرام بخش عمل کند.

یک مطالعه جدید نشان داده است که آغشته کردن مو ها به چای سیاه می تواند باعث رشد سریع تر موها، افزایش درخشش آن، بهبود رنگ مو ها و حتی از بین رفتن موهای خاکستری شود.

برای قرن ها از شستشوی موها به وسیله چای سیاه برای بهبود سلامتی و زیبایی مو استفاده می شود. این چای حاوی نوعی انتی اکسیدان است که مانع از آسیب رسیدن به پوست سر توسط رادیکال های آزاد می شود.

چای سیاه

همچنین کافئین موجود در چای می تواند باعث افزایش رشد مو شده و مانع از فعال شدن هورمونی می شود که یکی از دلایل اصلی ریزش مو می باشد.

تحقیقات بر روی پوست انسان نشان داده است که ترکیبات آنتی اکسیدانی به همراه کافئین موجود در چای می تواند باعث رشد سریع تو مو ها شده و آنها را سالم و زیبا نگه دارد.

متخصصان پیشنهاد می کنند که برای خشک نشدن مو و پوست سر چای را پیش از استفاده برای مدتی در آب خیس کرده و همچنین اجازه ندهید بیش از یک ساعت بر روی سر شما باقی بماند.

مو

اگر اولین باری است که از چای سیاه برای شستشوی موهایتان استفاده می کنید، از میزان کمی چای (برای مثال یک عدد چای کیسه ای) استفاده کنید.

ابتدا اجازه دهید آب به جوش آمده و سپس چای را درون مقداری آب قرار داده و بگذارید تا به دمای مناسب برای پوست شما برسد. پیش از انکه از چای برای موها استفاده کنید حتما بر روی یک بخش دیگر از پوستتان بمالید تا مطمعن شوید به آن حساسیت نشان نمی دهید.

حال به حمام رفته و سرتان را به مدت دو دقیقه تا یک ساعت با چای بشویید. توجه داشته باشید که هر چه زمان طولانی تری این کار را انجام دهید میزان خشکی مو و پوست سرتان بیشتر خواهد شد.

توجه داشته باشید که پس از این کار حداقل یک تا دو روز از شامپو و دیگر مواد شیمیایی مو استفاده نکنید چرا که ممکن است با چای تداخل نشان داده و مشکلاتی را برای شما ایجاد کند.

چای کیسه ای

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد