اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

واکنش آذری جهرمی به اظهارات تند فرهاد مجیدی/پست جنجالی مجری صداوسیما علیه آذری جهرمی!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به صحبت‌های اخیر فرهاد مجیدی واکنش نشان داد.

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر شاگردانش در بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل پرسپولیس، علیه اظهارات محمد جواد آذری جهرمی موضع تندی گرفت و از او به شدت انتقاد کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که کری‌خوانی عجیبی برای استقلالی‌ها داشت اکنون به صحبت‌های تند مجیدی واکنش نشان داده است:

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به استوری آذری جهرمی درباره ستاره‌های قهرمانی استقلال در آسیا گفته بود: همین وزیران هستند که وضعیت مملکت ما به این شکل است. متأسفانه شعور ندارند و نمی‌دانند قشر زیادی از مردم طرفدار استقلال هستند و با یک برد یا شکست یک هفته خوشحال و ناراحت می‌شوند. امیدوارم سطح و شعور وزیر مملکت در سطح وزیر باشد.

پست جنجالی مجری صداوسیما علیه آذری جهرمی!

عبدالرضا امیر احمدی که پیش از این با شکایت پرسپولیس مدتی را ممنوع الکار شده بود با انتشار پستی علیه سرخ‌ها و و زیر ارتباطات دوباره حاشیه ساز شد.

مجری صداوسیما تابستان گذشته به دلیل استفاده از لفظ «بابا مسعود» در برنامه زنده با شکایت پرسپولیس مواجه شده بود و در نهایت مجبور شد تا از این باشگاه رضایت بگیرد بار دیگر در فضای مجازی حاشیه‌ساز شد.

امیر احمدی سال گذشته در برنامه زنده موفقیت‌های پرسپولیس را حاصل حمایت‌های وزیر ورزش دانسته بود. ماجرایی که با اعتراض شدید هواداران پرسپولیس همراه شد تا او چند وقتی در برنامه شبکه یک حضور نداشته باشد. بعد از شکست استقلال در دربی حالا دوباره این مجری علیه پرسپولیس و وزیر ارتباطات پستی را منتشر کرده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد