اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با وجود عدم افزایش قیمت طلا، احساسات در بازار صعودی است

با وجود اینکه طلا در روز جمعه افزایش بسیار خوبی را به صورت روزانه تجربه کرد اما در معاملات هفتگی نسبتا ثابت باقی ماند و در همان محدوده آغاز هفته بسته شد.

با وجود عدم افزایش قیمت طلا، احساسات در بازار صعودی است


با وجود اینکه طلا در روز جمعه افزایش بسیار خوبی را به صورت روزانه تجربه کرد اما در معاملات هفتگی نسبتا ثابت باقی ماند و در همان محدوده آغاز هفته بسته شد.

طلا در هفته گذشته نوسانات زیادی از خود نشان داد و تا 1820 دلار نیز کاهش یافت اما در انتهای هفته توانست تا 1840 دلار رشد کرده و هفته را در همین رقم ببندد.

بیشتر نوساناتی که هفته گذشته در قیمت طلا ایجاد شد مستقیما به تغییرات شدید در ارزش شاخص دلار مربوط بود. در روز چهارشنبه دلار از پایین ترین سطح خود در 90.12 رشد کرده و به 90.67 رسید. اما در روز جمعه از 9.73 افت کرده و به 90.28 رسید.

همراه با کاهش شدید ارزش دلار در روز جمعه، طلا توانست رشد بسیار زیادی را از خود نشان داده و با بیش از 1 درصد افزایش قیمت در روز به نقطه 1844 دلار برسد.

با این وجود طلا همچنان در محدوده زیر 1850 دلار باقی مانده است. کارشناسان بر این باورند که طلا برای صعود بیشتر نیاز دارد تا به بالای میانگین تحرک 200 روزه خود در 1854 دلار رشد کند.

طلا در حال حاضر بالا تر از میانگین متحرک 21 روزه، 50 روزه و 100 روزه خود قرار دارد و همانگونه که گفته شد برای رشد بیشتر لازم است در بالای میانگین تحرک 200 روزه خود قرار بگیرد.

از طرف دیگر دلار زیر هر سه میانگین های متحرک خود (50 روزه، 100 روزه و 200 روزه) در حال حرکت بوده و برای رشد موانع زیادی را رو به روز خود دارد.

نقره نیز رشد بسیار خوبی را در روز جمعه از خود نشان داد و در 27.43 دلار به ازای هر اونس قرار گرفت. نقره چه در شرایط تورمی به عنوان یک دارایی امن و چه در شرایط رشد اقتصادی به عنوان یک فلز صنعتی خوب عمل کرده و می تواند صعود بسیار قدرتمندی را از خود نشان دهد.

به طور کلی با وجود عدم حرکت طلا به سمت سطوح بالا تر از 1850 دلار، احساسات مثبت در بازار طلا روند افزایشی داشته و کارشناسان و سرمایه گذاران انتظار دارند قیمت ها افزایش پیدا کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد