اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سقوط بیت کوین به زیر 50,000 دلار همزمان انتقادات ایلان ماسک

با بازتاب انتقادات ایلان ماسک نسبت به بیت کوین و حذف آن از وسیله پرداخت برای ماشین های شرکت تسلا حالا شاهد کاهش قیمت بیت کوین به زیر 50,000 دلار هستیم. بیت کوین در زمان نوشتن این خبر با قیمت 49000 دلار در حال خرید و فروش میباشد.

سقوط بیت کوین به زیر 50,000 دلار همزمان انتقادات ایلان ماسک


با بازتاب انتقادات ایلان ماسک نسبت به بیت کوین و حذف آن از وسیله پرداخت برای ماشین های شرکت تسلا حالا شاهد کاهش قیمت بیت کوین به زیر 50,000 دلار هستیم. بیت کوین در زمان نوشتن این خبر با قیمت 49800 دلار در حال خرید و فروش میباشد.

نمودار

از دست دادن حمایت 50000 دلار
داده های Cointelegraph Markets Pro و Tradingview تایید کردند که کاهش قیمت بیت کوین تا 46650 هزار در واقع نشان داد که سطح قیمتی 50,000 آنچنان که انتظار میرفت سطح حمایتی خوبی برای بیت کوین به شمار نمیرفت.

ایلان ماسک ادعا کرده است که نگرانی این شرکت نسبت به آسیب های زیست محیطی بیت کوین باعث حذف آن از وسیله پرداخت برای ماشین های تسلا بوده است.

تسلا

برای معامله گر محبوب اسكات ملكر ، زمان آن فرا رسیده بود كه از یك روش ثابت برای تعیین احتمال كاهش سطح قیمت استفاده کند. برای این کار، او از شاخص قدرت نسبی (RSI)، اندیکاتوری بازگشتی است که برای تأیید و تعیین نقاط قیمتی و سطوح بازگشتی بازار به‌کاربرده می‌شود.

او به دنبال کنندگان خود در تویتتر در اینباره گفت: "من این پست را هر بار که 4 ساعت RSI بیش از حد فروخته می شود ارسال می کنم و بیشتر از هر زمانی کار می کند. ."
روز پنجشنبه پیش از این شاهد بودیم که بیت کوین وقتی با میانگین متحرک نمایی 21 هفته ای (21EMA) مواجه شد روند نزولی خود را متوقف کرد. این خط در کل بازار گاوی در سال گذشته و در سال 2017 برقرار بود و تصور می شود پشتیبانی قابل اعتمادی برای دوره هایی است که حرکت صعودی شاهد اصلاح کوتاه مدت باشد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد