اونس طلا2210.99
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

بدون حذف غذا های مورد علاقه تان رژیم بگیرید

بسیاری از افراد هنگام رژیم گرفتن از رژیم های لاغری محدود کننده استفاده می کنند که در نتیجه آن بخش عمده ای از گروه های غذایی از جمله غذا های مورد علاقه شان حذف می شود.

بدون حذف غذا های مورد علاقه تان رژیم بگیرید


بسیاری از افراد هنگام رژیم گرفتن از رژیم های لاغری محدود کننده استفاده می کنند که در نتیجه آن بخش عمده ای از گروه های غذایی از جمله غذا های مورد علاقه شان حذف می شود.

اگر شما نیز قصد چنین کاری را دارید دست نگهدارید. در اکثر مواقع افرادی که از رژیم های غذایی لاغری به ویژه رژیم های محدود کننده استفاده می کنند دچار شکست می شوند.

رعایت کردن آنها علاوه بر دشوار بودن باعث ایجاد استرس شده و آسیب های روحی و روانی ایجاد می کنند که گاهی اوقات حتی می تواند باعث پرخوری بیشتر شود. برای کنترل خوردن غذا بر اثر استرس اینجا کلیک کنید.

متخصصان معتقدند داشتن احساس خوب به اندازه ای که غذا می خورید اهمیت دارد. چرا که جدا از سلامت روان، بر روی متابولیسم و دیگر فرایند های بدن نیز تاثیر می گذارند.

در واقع بهترین راه داشتن یک سبک زندگی و رژیم غذایی سالم به همراه گروه های مختلف مواد غذایی و همچنین مواد غذایی مورد علاقه تان است. در ادامه هفت قدم برای داشتن رژیم غذایی سالم و همچنین لاغر شدن را به شما خواهیم گفت.

1. به جای انکه از خوردن بعضی از غذا ها جلوگیری کنید، سعی کنید وعده های غذایی جدید و سالمی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. برای شروع می توانید هفته ای یک غذای سالم جدید که به آن علاقه دارید را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

2. غذا هایی مصرف کنید که احساس سیری طولانی مدتی را برای شما ایجاد کنند. غذا هایی مانند نوشابه ها، نان سفید و از این دست موارد کالری زیادی داشته اما به شما احساس سیری نمی دهد.

وقتی گرسته باشید نمی توان چندان به خوردن غذای سالم فکر کرد. با مصرف پروتئین، کربوهیدرات های پیچیده و همچنین اسید های چرب در شما احساس سیری بیشتری ایجاد شده و تمایل کمتری برای پرخوری پیدا خواهید کرد که به کاهش وزن کمک می کند.

3. از تکنیک های مختلفی استفاده کنید تا میزان غذا خوردن خود را تحت کنترل بگیرید. پرخوری یکی از عاداتی می باشد که ترک کردن آن فوق العاده مشکل است. تکنیک هایی مانند کوچک کردن اندازه بشقاب و کاسه، رنگ های غیر جذاب برای ظروف و از این دسته راهکار ها می تواند کمک زیادی به شما بکند.

4. بسیاری از اوقات بدن انسان تشنگی و گرسنگی را با یکدیگر اشتباه می گیرد. پس حتما در طول روز آب زیادی بنوشید. همچنین نوشیدن آب می تواند سلامت کلی شما را تضمین کرده و متابولیسم را نیز افزایش دهد.

5. به غذایی که می خورید توجه داشته باشید. آگاهانه غذا بخورید و بر روی غذا خوردن تان تامل کافی داشته باشید. در این شرایط لازم نیست که کربوهیدرات ها یا غذا های مورد علاقه تان را حذف کنید، تنها لازم است که با غذا خوردن مانند یک فعالیت ذهنی مانند مراقبه برخورد کنید.

6. استرس و دیگر مشکلات روانی و ذهنی می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی وزن شما داشته باشد. در واقع کنترل استرس به اندازه یک رژیم غذایی مناسب بر روی لاغری شما تاثیر گذار است.

عادت های بد خود مانند زمان طولانی کار با تلفن همراه و رایانه را کم کرده و با عادات خوبی مانند بیرون رفتن، صحبت با دوستان و... جایگزینشان کنید.

7. یک تمرین ورزشی که به آن علاقه دارید را پیدا کرده و ان را امتحان کنید. برای شروع می توانید روزانه 5 تا 10 دقیقه آن را انجام دهید. این تمرین می تواند رقص، یوگا و یا حرکات ورزشی ای باشد که به ان علاقه دارید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد