اونس طلا2206.54
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

10 هتل عجیب در جهان + عکس

هتل های عجیب زیادی در جهان وجود دارند که گاهی اوقات ممکن است حتی باورنکردنی به نظر برسند. ما در اینجا قصد داریم ده مورد از عجیب ترین هتل های جهان را به شما معرفی کنم.

10 هتل عجیب در جهان + عکس


هتل های عجیب زیادی در جهان وجود دارند که گاهی اوقات ممکن است حتی باورنکردنی به نظر برسند. ما در اینجا قصد داریم ده مورد از عجیب ترین هتل های جهان را به شما معرفی کنم.

1. هتل شنی در ساحل ویموث

در ساحل ویموث در کشور انگلستان هتلی وجود دارد که تمامی بخش های آن از جمله دیوار ها و برج بارو های آن از ماسه تشکیل شده و به شکل یک قلعه شنی بزرگ به وسیله 1000 تن ماسه ساخته شده است.

فضای داخلی هتل از جمله تخت ها، مبل و فضای استراحت آن نیز تماما از ماسه تشکیل شده است و به شما امکان استراحت در زیر آسمان پر ستاره ساحل را می دهد.

2. هتل نمک در بولیوی

همانطور که از نام این هتل برمی آید تمامی دیوار ها، سقف، زمین و حتی مبلمان آن از بلوک های نمکی ساخته شده است. این هتل بر روی تپه ای قرار داشته و منظره ای از دریاچه نمک را به شما ارائه می دهد.

از جمله امکانات رفاهی این هتل می توان به سونا و استخر آب شور اشاره کرد که می تواند به شما آرامش خارق العاده ای را اعطا کند.

3. هتل Waldseilgarten Höllschlucht در آلمان

این هتل در واقع به شما این امکان را می دهد که شب را در ارتفاع و یک فضای امن در بیرون از خانه بگذرانید. اتاق های این هتل به وسیله طناب به شاخه های قطور درختان وصل شده اند و درست مانند انیمیشن ها شما شب را در جنگل و بر روی درختان سپری خواهید کرد.

4. هتل کوه جادویی در شیلی

این هتل درون یک کوه در میان جنگل های شیلی قرار داشته و تنها راه ارتباط با آن یک پل معلق می باشد که شما را به یاد فیلم ارباب حلقه ها می اندازد.

5. هتل درختی در سوئد

اگر از کودکی تان رویای زندگی در یک خانه درختی را داشته اید، این هتل که در کشور سوئد قرار دارد می تواند رویای شما را برآورده کند.

6. هتل یخ در سوئد

این هتل نیز مانند هتل قبلی لیست در کشور سوئد قرار دارد. اتاق های این هتل به طور کامل از یخ ساخته شده اند و شما برای استراحت باید در یک کیسه خواب حرارتی بخوابید.

در این هتل مجسمه های زیبای یخی و حتی یک کلیسا وجود دارد که می توانید در آن مراسم عروسی برگذار کنید. البته باید توجه داشته باشید که به دلیل دمای پایین آن ورود کودکان زیر 12 سال به هتل ممنوع است.

7. هتل زرافه در کنیا

اگر در این هتل اقامت کنید حیوانات وحشی مانند زرافه ها در اطراف شما خواهند بود. با زندگی در این هتل شما هر روز با زرافه ها ارتباط خواهید داشت و حتی می توانید از پنجره اتاقتان به آنها غذا بدهید.

8. هتل Kakslauttanen در لاپلند

در سرزمین زمستانی لاپلند فنلاند این هتل قرار داشته و اتاق های شیشه ای آن به سبک خانه اسکیمو ها ساخته شده است. با اقامت در این هتل آسمان پر ستاره لاپلند را بالای سرتان خواهید داشت و اگر کمی خوش شانس باشید شفق قطبی را نیز خواهید دید.

9. هتل معدن نقره در سوئد

این هتل که در عمب 155 متری زمین ساخته شده است، در گذشته یک معدن نقره به شمار می رفت. در راه رو های این هتل دما در حدود 3 درجه بوده و موبایلتان آنتن دهی نخواهد داشت و با بیسیم با سطح زمین ارتباط برقرار خواهید کرد.

10. هتل زیر آب در تانزانیا

این هتل را می توان منحصر به فرد ترین هتل در دنیا دانست. این هتل که در سواحل تانزانیا واقع شده است اتاق هایی در زیر آب به شما ارائه داده که می توانید در آنها زندگی کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد