اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا در حال بازپس گرفتن ریزش های اخیر خود

قیمت طلا در روز گذشته یک کاهش نسبی را تجربه کرده اما با رسیدن به پایین ترین قیمت روزانه خود، معامله گران شروع به خرید طلا کرده که باعث شد قیمت ان بار دیگر افزایش یابد.

قیمت طلا در حال بازپس گرفتن ریزش های اخیر خود


قیمت طلا در روز گذشته یک کاهش نسبی را تجربه کرده اما با رسیدن به پایین ترین قیمت روزانه خود، معامله گران شروع به خرید طلا کرده که باعث شد قیمت ان بار دیگر افزایش یابد.

روز گذشته قیمت طلا تا 1821 دلار سقوط کرد که در نتیجه آن به پایین ترین قیمت روزانه خود رسید. اما پس از آن با افزایش فشار خرید برای بار دیگر تا 1835 دلار رشد کرد.

هم اکنون قیمت هر اونس طلای جهانی 1833 دلار می باشد که نسبت به روز گذشته 3 دلار کاهش قیمت را نشان می دهد. هر انس نقره نیز 27.41 دلار قیمت دارد که 0.21 دلار کاهش را تجربه کرده است.

در بازار سهام نیز افت قابل توجهی را شاهد بوده ایم که از نظر تحلیلگران به دلیل افزایش انتظارات تورمی اتفاق افتاده است.

طلا

امروز قرار است داده های مربوط به تورم و قیمت خرید کالای مصرف کنندگان منتشر شود که می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت طلا داشته باشد.

در حالی که کشور های غربی هنوز داده های مشخصی از افزایش تورم را منتشر نکرده اند، دولت چین اعلام کرد که نرخ خرید تولیکنندگان در این کشور به شکل قابل توجهی افزایش یافته است.

همچنین طبق داده های منتشر شده از این کشور نشان دهنده تقاضای شدید و افزایش قیمت سنگ آهن است که می تواند بسیاری از صنایع را تحت تاثیر خود قرار دهد.

در این میان شاخص دلار آمریکا ضعف بیشتری را تجربه کرده و قیمت نفت نیز در بازار های جهانی افزایش پیدا کرده است. بازده 10 ساله خزانه داری نیز با کاهش جزئی همراه بوده است.

از نظر فنی قیمت طلا در کوتاه مدت همچنان صعودی است. مهم ترین مقاومت های پیش روی طلا برای رسیدن به هدف صعودی 1881 دلار، نقاط 1846 و 1850 دلار است که با شکسته شدن انها طلا می تواند حرکت صعودی خود را تشدید کند.

در شرایطی که قیمت طلا دچار ریزش شود اولین حمایت ان در نقطه 1817 دلار رقم خواهد خورد. حمایت بعدی طلا در نقطه 1810 دلار می باشد و در صورت افت شدید، طلا در نقطه 1775 از پشتیبانی کامل برخوردار است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد