اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

صعود قیمت طلا ،سکه و دلار در معاملات 21 اردیبهشت/سکه وارد کانال 10 میلیونی شد

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروزدر بازار تهران با افزایش ۱۷۰ هزار تومانی قیمت نسبت به روز کاری گذشته به ۱۰ میلیون تومان رسید.

به گزارش سایت طلا ،در ساعت 15 امروز، ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش ۱۷۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به رقم ۱۰ میلیون تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و ۶۰۰ تومان و سکه یک گرمی هم ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

قیمت سکه

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به 984 هزار و500 تومان رسید.

قیمت مثقال طلا نیز چهار میلیون و265 هزار تومان شد.

همچنین اونس جهانی طلا نیز امروز یک‌هزار و 837 دلار و 9سنت فروخته شد.

قیمت دلار و یورو

افزایش قیمت دلار و یورو

نرخ دلار در صرافی‌های بانکی امروز (سه‌شنبه، ۲۱ اردیبهشت‌ماه) با 575 تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته به رقم ۲۲ هزار و 189 تومان رسید.

قیمت فروش یورو نیز در ساعت 15 امروز با افزایش548 تومانی نسبت به روز گذشته به رقم 25هزار و999تومان رسید.

امروز قیمت خرید هر دلار ۲۱ هزار و750 تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۲۵ هزار و484 تومان بود.

علاوه بر این، نرخ خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۲ هزار و ۲۹۴ تومان و نرخ فروش آن ۲۲ هزار و ۷۳ تومان اعلام شد.

همچنین نرخ خرید یورو در این بازار ۲۶ هزار و ۲۱۷ تومان و نرخ فروش آن نیز ۲۵ هزار و ۹۵۷ تومان اعلام شد.

در سامانه سنا نیز قیمت دلار ۲۱ هزار و ۳۸۶ تومان و قیمت یورو ۲۶ هزار و ۲۵ تومان رقم خورده است.

همچنین در سامانه نیما در روز معاملاتی امروز، حواله یورو به قیمت ۲۴ هزار و ۹۳۳ تومان فروخته و حواله دلار به قیمت ۲۰ هزار و ۴۸۸ تومان معامله شد.

دلار ظهر امروز در بازار آزاد بدون تغییر قیمت نسبت به معاملات ابتدایی (۲۲ هزار و ۶۵۰ تومان) فروخته شد و یورو با کاهش پنج تومانی، ۲۷ هزار و ۴۹۵ تومان قیمت خورد.

روند گفت وگوهای وین از هفته دوم آوریل ۲۰۲۱ آغاز و ادامه دارد. جو بایدن رییس جمهوری جدید آمریکا و تیم او به صراحت به شکست راهبرد فشار حداکثری ترامپ، اعتراف کرده و احیای برجام را تنها گزینه در رابطه با ایران می دانند.

از سوی دیگر همزمان با آغاز دیپلماسی هسته ای که این روزها در چارچوب گفت وگوهای وین و با مشارکت غیر مستقیم آمریکا در جریان است، شاهد تحرکات جدید در عرصه دیپلماسی منطقه ای نیز هستیم. محور این دیپلماسی در حال حاضر اعلام مواضع جدید عربستان در مورد احیای ارتباط با ایران است که تاکنون بی تاثیر بر بازار نبوده است.

از طرفی در پی تأکید در کمیسیون مشترک در خصوص تسریع روند گفت‌وگوها، از روز شنبه رایزنی‌ها میان هیأت‌های ایران و گروه ۱+۴ به صورت مستمر و فشرده ادامه یافته است.
کارشناسان اقتصادی معتقدند با توجه به شرایط کنونی، چشم انداز افزایش نرخ ارز، حداقل در کوتاه مدت تضعیف خواهد شد، هرگاه چنین شرایطی در سطح کلان اقتصاد کشور برقرار بوده، حرکت های قیمتی در بازار توام با محافظه کاری بیشتری اتفاق افتاده و همچنین بحث تحلیل و انتخاب سهم در بازار سرمایه نیز اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد