اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

10 مورد از قدیمی ترین شخصیت های کارتونی در جهان

شخصیت های کارتونی قدیمی برای بسیاری از ما یادآور خاطرات دوران کودکی مان است. بسیاری از این شخصیت ها اولین بار ده ها سال پیش متولد شده و به نمایش درآمدند.

10 مورد از قدیمی ترین شخصیت های کارتونی در جهان


شخصیت های کارتونی قدیمی برای بسیاری از ما یادآور خاطرات دوران کودکی مان است. بسیاری از این شخصیت ها اولین بار ده ها سال پیش متولد شده و به نمایش درآمدند.

نه تنها کودکان بلکه بزرگسالان نیز بسیاری از شخصیت های کارتونی را دوست دارند و به تماشای انیمیشن ها می پردازند. ما در اینجا قصد داریم 10 مورد از قدیمی ترین شخصیت های کارتونی را به شما معرفی کنیم.

1. دافی داک

دافی داک اولین بار در سال 1937 در انیمیشن Porky's Duck Hunt به نمایش درآمد. دافی داک دوست شخصیت انیمیشنی باگز بانی بود که همه ما ان را به یاد می آوریم.

2. باگز بانی

باگز بانی در سال 1940 خلق شد و در انیمیشن Wild Hare به نمایش درآمد. نحوه خوردن هویج توسط باگز بانی برای همیشه در ذهن های ما باقی مانده است.

3. تام و جری

تام و جری یا همان موش و گربه یکی از معروف ترین و قدیمی ترین شخصیت های انیمیشنی جهان هستند که هنوز پخش آنها در تلویزیون خاتمه نیافته از پیر و جوان طرفدار آن هستند. این شخصیت ها برای اولین بار در سال 1940 یعنی بیش از 80 سال پیش خلق شده اند.

4. ملوان زبل

ملوان زبل که در انگلیسی با نام پاپآی به معنی چشم برجسته شناخته می شود برای اولین بار در سال 1929 متولد شده و انیمیشن آن در سال 1933 به نمایش درآمد. ملوان زبل به پیپ و بازو های عضلانی خود مشهور است و برای به دست آوردن قدرت بیشتر اسفناج می خورد.

5. اسکوبی دو

این شخصیت دوست داشتنی کارتونی اولین بار در سال 1969 خلق شده و در انیمیشنی با همین نام پخش شد.

6. فرد فلینستون

فرد فلینستون یک شخصیت کارتونی کمتر شناخته شده در ایران است. این شخصیت کارتونی در سال 1960 خلق شده و از طریق تلویزیون پخش شد.

7. سگ بونزو (Bonzo the Dog)

این شخصیت انیمیشنی نیز مانند قبلی چندان در ایران شناخته شده نمی باشد. این شخصیت انیمیشنی در سال 1922 خلق شده و از اولین چهره های انیمیشنی بود که عکس آن بر روی لوازم تحریر و بسیاری دیگر وسایل تزئینی رفت.

8. دونالد داک

این اردک محبوب در سراسر جهان که به سریع عصبانی شدن شناخته می شود. دونالد داک اولین بار در سال 1934 خلق شده و در انیمیشنی به نام مرغ کوچک باهوش به نمایش گذاشته شد.

9. میکی موس

میکی موس یکی از شناخته شده ترین و همچنین قدیمی ترین شخصیت های کارتون در جهان می باشد که برای اولین بار در سال 1928 توسط شرکت دیزنی متولد شد.

10. گربه ملوس

گربه ملوس که با نام انگلیسی فلیکس کت شناخته می شود، محبوب ترین چهره انیمیشنی در دوران صامت سینما است که طرفداران بسیاری دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد