اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با انجام این کارها کیفیت زندگی خانواده خود را بهبود ببخشید

بزرگترین عاملی که منجر خراب شدن رابطه زن و شوهر و خانواده می شود این است که به اندازه کافی با یکدیگر وقت نمی گذرانند و زندگی و خانواده برای آن ها در اولویت قرار ندارد.

با انجام این کارها کیفیت زندگی خانواده خود را بهبود ببخشید


بزرگترین عاملی که منجر خراب شدن رابطه زن و شوهر و خانواده می شود این است که به اندازه کافی با یکدیگر وقت نمی گذرانند و زندگی و خانواده برای آن ها در اولویت قرار ندارد.

در زندگی ای که توصیف کردیم نه زن به شوهر و خانواده خود اهمیت می دهد و نه مرد به این موضوع و برای آن ها هر چیز دیگری مهم تر از خانواده و رابطه به نظر می رسد مانند مشاغل، کودکان، سرگرمی ها و کارهای شخصی. اگر نتوانید روابط خو را رشد دهید زندگی شما در خطر قرار می گیرد.

شغل

زن و شوهرهایی که رابطه خود را در اولویت قرار نمی دهند در نهایت در زمان کمی که با سپری می کنند با یکدیگر درگیر می شوند. آن ها در مورد مسائل روزمره بحث می کنند از جمله: قبض های پرداخت نشده،کثیفی خانه و یا رفتار کودک خانواده.

مهم ترین واقعیت این است که بحث درمورد اینکه چه کسی در خانه چه کاری انجام می دهد علامت یک مشکل عمیق تر است که منجر به انزوا، تنهایی و کینهمی شود. باید در نظر داشته باشید هنگامی که نیازهای عاطفی شما برآورده نمی شود در مورد مسائل پیش پا افتاده بحث می کنید.

زندگی

در اینجا چند پیشنهاد برای بهبود رابطه وجود دارد:

هفته ای یک بار زمانی را با همسر خود مشخص کنید و درباره رابطه خودتان حرف بزنید. یکی از مهم ترین موضوعاتی که باید درباره آن حرف بزنید این است که چه مواردی باعث بهتر پیش رفتن رابطه شما می شود تا با یکدیگر بهتر ارتباط برقرار کنید و مواردی را که ممکن است ارتباط شما را بهبود بخشد پیشنهاد دهید.

انتقاد کردن هایتان را محدود کنید. انتقاد از همسر یا شریک زندگی راهی سریع برای به هم خوردن ارتباطات است. تحقیقات نشان می دهد به ازای هر انتقادی که به شخصی وارد می کنیم وی برای انجام یک کار دیگر در مورد یک موضوع باید حداقل پنج نکته مثبت را بشنود.

دعوا

از خود در رابطه تان محبت نشان دهید. هنگام بازگشت از محل کار به خانه یا برگشتن از بیرون به همسرتان سلام کنید و با محبت با او صحبت کنید. در آغوش گرفتن و ابراز علاقه به کسانی که دنیا را برای ما معنی می کنند مهم است.

به همسر خود یادآوری کنید که چرا اورا دوست دارید. تأیید و تشویق درباره کارهایی که برای شما انجام می دهدتاثیر بسیار مثبتی بر او می گذارد. بیاموزید که چگونه یکدیگر را ببخشید و در هنگام سو تفاهم عذرخواهی کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد