اونس طلا2216.02
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

راز جدایی بیل گیتس و همسرش فاش شد

به گفته‌ی نشریه‌ی وال استریت ژورنال، ملیندا گیتس از چند سال پیش از تصمیم گیری اش برای جدایی از بیل گیتس، با وکلای طلاق ملاقات داشته است.

به گزارش سایت طلا،این زوج مشهور پس از ۲۷ سال زندگی مشترک روز سوم ماه مه از تصمیم خود برای پایان دادن ازدواج شان خبر دادند.

بیل و ملیندا گیتس در بیانیه‌ی مشترکی که در توییتر منتشر شد بیان کردند: «پس از فکر و تلاش فراوان برای رابطه‌ی خود، تصمیم گرفتیم به ازدواج مان پایان دهیم. در ۲۷ سال گذشته، ۳ فرزند فوق العاده بزرگ کردیم و بنیادی ساختیم که در سرتاسر دنیا تلاش می‌کند تا مردم را از زندگی‌ای سالم و پرثمر برخوردار سازد.»

این تصمیم گرچه سر و صدای زیادی در محافل مختلف به پا کرد، اما به گفته‌ی وال استریت ژورنال، از مدت‌ها قبل گرفته شده بود.

بر اساس گزارش این نشریه، ملیندا گیتس از سال ۲۰۱۹ و پیش از اقدام رسمی برای جدایی، با وکلای طلاق گفتگو داشته است.

او تلاش کرد با کمک وکلای چندین شرکت مختلف ازدواجی را ترمیم کند که «به شکل جبران ناپذیری از هم پاشیده بود.»

نه بیل و نه ملیندا گیتس حرفی از علت طلاق خود نزده اند. اما بر اساس گزارشات، ماجرای ارتباط بیل گیتس با جفری اپستین که متهم به قاچاق جنسی بود، ملیندا را آشفته کرده بود و به گفته‌ی وال استریت ژورنال، گمان می‌رود همین مسأله یکی از دلایل اصلی طلاق این زوج مشهور باشد.

برخی منابع گفته اند فکر دوستی بیل گیتس با اپستین «هنوز دست از سر ملیندا برنداشته است». رابطه‌ی گیتس و اپستین از سال ۲۰۱۱ آغاز شد و این در حالی بود که پیش از آن، در سال ۲۰۰۸ جرم اپستین در اغوای دختران زیر سن قانونی گناهکار محرز شده بود.

به گفته‌ی وال استریت ژورنال، این زوج مشهور در سپتامبر ۲۰۱۳ در شهر نیویورک در عمارت آپر ایست ساید ِ اپستین با او ملاقات کردند. برخی منابع به نشریه‌ی دیلی بیست گفته اند کمی پس از این ملاقات ملیندا با دوستان خود از ناراحتی اش از این دیدار صحبت کرده بود. گفته می‌شود تعدادی از دوستان نزدیک این زوج گفته اند ملیندا از رابطه‌ی همسرش با اپستین «برآشفته» بود.

وال استریت ژورنال می‌گوید بر اساس اسناد به دست آمده، پس از انتشار گزارشی درباره‌ی ملاقات بیل گیتس با اپستین در نشریه‌ی نیویورک تایمز در اکتبر ۲۰۱۹، ملیندا بار‌ها مشاوران خود را فراخوانده بود.

این زوج در بیانیه‌ی مشترک خود که در توییتر منتشر شد اعلام کردند قصد دارند به همکاری با یکدیگر در بنیاد بیل و ملیندا گیتس ادامه دهند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد