اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پولدار ترین خلافکاران جهان را بشناسید

خلافکاران و مجرمان از طریق فعالیت های غیر قانونی خود درآمد های زیادی کسب می کنند. ما در اینجا قصد داریم پولدار ترین خلافکاران جهان را به شما معرفی کنیم.

پولدار ترین خلافکاران جهان را بشناسید


خلافکاران و مجرمان از طریق فعالیت های غیر قانونی خود درآمد های زیادی کسب می کنند. ما در اینجا قصد داریم پولدار ترین خلافکاران جهان را به شما معرفی کنیم.

فعالیت های مجرمانه مانند قاچاق انسان، قاچاق مواد مخدر، قاچاق اسلحه و بسیاری دیگر از فعالیت های مجرمانه در کنار آسیب زدن به افراد زیادی، پول بسیاری را به جیب خلافکاران سرازیر می کند.

با وجود انکه کشور های مختلف راه حل های مختلفی را در برابر مجرمان اتخاذ کرده اند اما متاسفانه ما همچنان با با خلافکاران و مجرمان زیادی رو به رو هستیم.

ما در اینجا قصد داریم ده مورد از پولدار ترین خلافکاران جهان را به شما معرفی کنیم. بسیاری از آنها هم اکنون در زندان به سر می برند و برخی از آنها نیز مرده اند.

هیچگاه نباید فراموش کرد که این فعالیت ها عاقبت خوبی برای هیچ فردی نداشته و به انسان های زیادی آسیب وارد می کند.

10. فرانک لوکاس

لوکاس یک قاچاقچی مواد مخدر در ایالات متحده بود که روزانه تا 1 میلیون دلار هروئین به فروش می رساند. دارایی خالص او قریب به 52 میلیون دلار تخمین زده می شود. لوکاس در سن 88 سالگی در نیوجرسی از دنیا رفت.

9. آل کاپون

آل کاپون که معروف به صورت زخمی (Scarface) یک گانگستر و بازرگان آمریکایی بود که به عنوان سردسته یک گروه خلافکار شناخته می شود. وی به دلیل جرایم خود محاکمه شده و به زندان فرستاده شد و در سن 47 سالگی به دلیل سکته از دنیا رفت. دارایی های آل کاپون در هنگام مرگ بیش از 100 میلیون دلار بود.

8. جوزف پاتریک کندی

وی در زمان ممنوعیت نوشیدنی های الکلی در ایالات متحده به فروش و توضیع این نوشیدنی ها پرداخته و از این راه ثروت هنگفتی را به دست آورد. میزان ثروت وی در حدود 400 میلیون دلار تخمین زده می شود.

7. خواکین گوزمن لوئرا

این فرد سلطان مواد مخدر مکزیکی و رهبر سابق کارتل سینالوآ است. کارتل سینالوآ در واقع یک گروه جنایی بین المللی می باشد. این فرد به عنوان قدرتمند ترین قاچاقچی مواد مخدر در جهان شناخته می شود. دارایی گوزمن در حدود 1 میلیارد دلار تخمین زده می شود.

6. گریسلدا بلانکو

بلانکو به عنوان پادشاه مواد مخدر کلمبیایی شناخته می شود. وی در طول دوران فعالیت خود از کلمبیا به نیویورک، میامی و کالیفرنیا مواد مخدر قاچاق کرده و مسئول مرگ بیش از 2000 نفر است. بلانکو در سن 69 سالگی به ضرب گلوله کشته شده و به عنوان یکی از ثروتمند ترین و خطرناک ترین زنان جهان شناخته می شود. دارایی خالص این فرد 2 میلیارد دلار تخمین زده می شود.

5. داوود ابراهیم

داوود ابراهیم یک تروریسم هندی است که جرایم سازمان یافته هند را رهبری می کند. گفته می شود که این فرد 70 درصد از قاچاق هروئین در جهان را دست دارد. او یک تروریست جهانی بوده و در حال حاضر تحت تعقیب است. دارایی های او 6.7 میلیارد دلار تخمین زده می شود.

4. لئونا هلمسلی

وی یک تاجر زن آمریکایی بود که به دلیل فرار های مالیاتی خود شناخته است. وی به دلیل کلاهبرداری، سرقت پستی و عدم پرداخت مالیات و مشارکت در فرار مالیاتی دیگران در دادگاه محکوم شد. ثروت این زن در حدود 8 میلیارد دلار تخمین زده می شود.

3. سمیون موگیلویچ

این فرد رئیس باند جرایم سازمان یافته روسی است. وی از طرف آمریکا و اروپا به عنوان رئیس کل شناخته می شود چرا که به عنوان رئیس بسیاری از باند های مافیایی در سرتاسر جهان عمل می کرد. قاچاق اسلحه، قتل، آدم ربایی، قاچاق مواد مخدر و... از جمله فعالیت های موگیلویچ است. وی سه فرزند داشته و در مسکو زندگی می کند. دارایی های این فرد 10 میلیارد دلار تخمین زده می شود.

2. آمادو کاریلو فوئنتس

فوئنتس رئیس یک باند مواد مخدر در مکزیک بود که پس از ترور رئیس خود به این قدرت رسید. وی برای اینکه توسط پلیس شناخته نشود اقدام به جراحی پلاستیک و تغییر چهره خود کرد اما در همین حین توسط محافظان خود به قتل رسید. دارایی این فرد 25 میلیارد دلار تخمین زده می شود.

1. پابلو اسکوبار

وی به عنوان ثروتمند ترین، مشهور ترین و حتی محبوب ترین قاچاقچی جهان شناخته می شود. یکی از لقب های این فرد پادشاه کوکائین بود. دارایی خالص اسکوبار 30 میلیارد دلار تخمین زده می شود که او را به عنوان یکی از ثروتمند ترین مردان جهان نیز تبدیل می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد