اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

8 خانه خواننده ثروتمند آمریکایی را ببینید

تیلور سوئیفت یکی از مشهور ترین خواننده های آمریکایی و همچنین یکی از زیبا ترین زنان جهان است که شهرتی جهانی دارد. وی در چهار ایالت آمریکا صاحب هشت خانه گران قیمت است.

8 خانه خواننده ثروتمند آمریکایی را ببینید


تیلور سوئیفت یکی از مشهور ترین خواننده های آمریکایی و همچنین یکی از زیبا ترین زنان جهان است که شهرتی جهانی دارد. وی در چهار ایالت آمریکا صاحب هشت خانه گران قیمت است.

تخمین زده می شود که این سوپراستار آمریکایی در حدود 84 میلیون دلار املاک و مستغلات داشته باشد که یکی از آنها یک پنت هاوس 20 میلیون دلاری است.

در ادامه می توانید هشت خانه وی را ببینید.

1. پنت هاوس تریبکا

در سال 2014 تیلور سوئفیت دو پنت هاوس مجاور با یکدیگر را از پیتر جکسون کارگردان فیلم ارباب حلقه ها خریداری کرده و آن را تبدیل به دوبلکس بسیار بزرگی شامل ده اتاق خواب، 10 سرویس بهداشتی و حمام، یک اتاق بیلیارد و یک راه پله بسیار زیبا کرد.

2. تاون هاوس در همسایگی پنت هاوس تریبکا

تنها سه سال پس از خرید پنت هاوس تریبکا، سوئیفت تصمیم به خرید تاون هاوس مجاور با پنت هاوس خود گرفت. این خانه مجهز به امکانات رفاهی لوکسی مانند تراس، سینمای خانگی، سالن بدن سازی و سوئیت مهمان بوده و قیمت آن 12.5 میلیون دلار تخمین زده می شود.

3. خانه کنار دریا

این خانه مساحتی بیش 1100 متر مربع داشته و یکی از مقاصد مهمانی های این خواننده است. هفت اتاق خواب، هشت شومینه، یک استخر بسیار بزرگ و منظره رو به دریا از امکانات این خانه به شمار می رود.

4. آپارتمان وست ویلیج

این آپارتمان قدیمی که ساخت ان به سال 1912 بازمی گردد بازسازی شده و عناصر مدرن را به همراه سنت درون خود دارد. این خانه سوئیفت را می توان یکی از زیبا ترین خانه های او با امکاناتی مانند استخر سرپوشیده و آشپزخانه در فضای باز دانست.

5. عمارت بورلی هیلز

سوئیفت این عمارت را در سال 2015 خریداری کرده و هم اکنون در حال بازسازی آن است. وی تصمیم دارد تا آن را تبدیل به یک بنای تاریخی کند.

6. آپارتمان نشویل

این آپارتمان یکی دیگر پنت هاوس های سوئیفت است که طراحی کاملا مدرن با پنجره های بسیار بزرگی دارد. سوئیفت این آچارتمان را یک محل دخترانه می نامد.

7. عمارت یونانی

این خانه دومین خانه خریداری شده توسط سوئیفت در نشویل است. این عمارت طراحی کاملا یونانی با سقف طاقدار و شومینه های مرمر است.

8. مزرعه بورلی هیلز

این خانه که به سبک یک مزرعه ساخته شده است دارای طراحی مدرن دهه 1950 هالیوود می باشد. اطراف این خانه تچه های سرسبزی وجود داشته و به لطف دیوار های سرتاسر شیشه ای آن نور خورشید تمام خانه را در بر می گیرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد