اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با انجام این 6 کار در خانه اضطراب خود را کنترل کنید

هر کس در برهه ای از زندگی دچار اضطراب می شود. این یک واکنش طبیعی در برابر شرایط استرس زا یا ناآشنا است. گاهی اوقات احساس اضطراب به سرعت از بین می رود و گاهی نه.

با انجام این 6 کار در خانه اضطراب خود را کنترل کنید


هر کس در برهه ای از زندگی دچار اضطراب می شود. این یک واکنش طبیعی در برابر شرایط استرس زا یا ناآشنا است. گاهی اوقات احساس اضطراب به سرعت از بین می رود و گاهی نه.

اگر در خانه هستید و پزشک تان دسترسی ندارید و یا اضطراب شما به راحتی قابل درمان است با انجام کارهای زیر آن را در خانه درمان کنید.

1. فعالیت داشته باشید

ورزش باعث ترشح هورمون های خوب مانند اندورفین می شود که می تواند روحیه شما را به سمت بهتر شدن حرکت دهد. به پیاده روی بروید، برقصید، بدوید و هر چیز دیگری را که باعث تحرک در شما می شود امتحان کنید. مدیتیشن و تنفس عمیق نیز می تواند کمک کند.

پیاده روی

2. مغز خود را به چالش بکشید

تمرکز بر روی لحظه حاضر اغلب به کاهش اضطراب کمک می کند. پازل، جدول کلمات متقاطع، جستجوی کلمات و سایر بازی ها می توانند افکار شما را از سرگردانی نجات دهند.

پازل

3. از طبیعت لذت ببرید

بیرون بودن از خانه اثر آرام بخشی دارد. برای لذت بردن از طبیعت لازم نیست که از کوه بالا بروید فقط یک پیاده روی سریع در پارک می تواند آرامش بزرگی برای ذهن شما باشد.

طبیعت

4.یک فضای کاری تعیین کنید

اگر شغل شما از یک محیط اداری به خانه منتقل شده است سعی کنید محیط کار و خانه خود را از هم جدا نگه دارید. شما کمی توانید به منظور انجام این کار یکی از اتاق هایتان را به کار اختصاص دهید و در پایان کار درب آن را ببندید. اگر نمی توانید محل خاصی را به کار خود اختصاص دهید و در محیط خانه کار می کنید در پایان روز وسایل کار خود را جمع کرده و کنار بگذارید. این کار می تواند به کاهش اضطراب ناشی از شغل شما کمک کند.

خانه

5. با عزیزانتان ارتباط برقرار کنید

به اشتراک گذاشتن احساس خود با دوستان نزدیک و اعضای خانواده می تواند به کاهش احساس اضطراب و تنهایی کمک کند. به احتمال زیاد آن ها در گذشته نسبت به اتفاقاتی مضطرب بوده اند یا حتی ممکن است احساسات مشابهی را تجربه کرده باشند. با نزدیک ترین افرادبه خود در ارتباط باشید.

صحبت

توجه کنید وقتی احساس اضطراب می کنید حتماً به حرف ها و رفتار خود دقت کنید. تشخیص اینکه چه زمانی احساسات شما زیاد می شود می تواند به شما کمک کند تا زمان فرا رسیدن اضطراب را پیش بینی کنید و به دنبال کمک باشید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد