اونس طلا2394.45
مظنه16,076,000
18 گرم3,711,100
ارزش سکه36,219,228
قدیم (بهار)40,300,000
جدید (امامی)43,400,000
نیم25,600,000
ربع15,600,000

خوردن صبحانه چه تاثیری بر روی بدن ما دارد؟

همه ما می دانیم که خوردن صبحانه تا چه مقدار زیادی می تواند برای بدن مفید باشد و حتی یکی از مهم ترین وعده های غذایی روز است پس چرا بسیاری از افراد از خوردن آن فرار می کنند؟

خوردن صبحانه چه تاثیری بر روی بدن ما دارد؟


همه ما می دانیم که خوردن صبحانه تا چه مقدار زیادی می تواند برای بدن مفید باشد و حتی یکی از مهم ترین وعده های غذایی روز است پس چرا بسیاری از افراد از خوردن آن فرار می کنند؟

بسیاری از افراد برنامه خواب منظمی را دنبال نمی کنند و همواره وعده صبحانه را از دست می دهند و برخی دیگر نیز دلایل دیگری دارند مانند این که: صبح وقت ندارم، من صبح زود گرسنه نیستم، من وقتی صبحانه می خورم احساس گرسنگی بیشتری می کنم و یا صبحانه را دوست ندارم.

گرسنه

هیچ کدام از این دلایل به اندازه کافی منطقی و کافی نیستند که یک فرد صبحانه نخورد. وقت گذاشتن برای تهیه و خوردن صبحانه به برنامه ریزی نیاز دارد. بخشی از صبحانه خود را شب قبل حاضر کنید. برای مثال اگر به سرکار می روید می توانید ساندویچ صبحانه خود را حاضر کنید و صبح با خود به محل کار ببرید و یا حتی می تواند با تنظیم کردن کتری برقی خود صبح آب جوش داشته باشید. شما می توانید به راحتی شرایط برای خوردن صبحانه برای خود فراهم کنید.

چای

اگر عادت به صبحانه خوردن ندارید ممکن است صبح احساس گرسنگی نکنید. در نتیجه به مدت چند روز با خود تمرین کنید که یک چیز کوچک را به عنوان صبحانه میل کنید البته کیک و شیرینی جز صبحانه نیست سپس مشاهده خواهید کرد که نمی توانید بدون خوردن صبحانه از خانه خارج شوید.

صبحانه

برخی مطالعات نشان می دهد که خوردن صبحانه در واقع نقطه شروع به کار متابولیسم بدن است و بر روی چگونه سوزاندن انرژی غذا نیز تاثیر می گذارد. دویدن و فعالیت ورزشی همراه با متابولیسم بالا در طول روز به معنای گرسنگی بیشتر است اما عین حال کالری بیشتری می سوزانید. بنابراین خوردن صبحانه در طولانی مدت ممکن است با افزایش افزایش متابولیسم به کاهش وزن کمک کند.

حالا که با راهکار ها و اثراتی که خوردن صبحانه بر روی بدن شما دارد آشنا شدید باید بدانید خوردن صبحانه انرژی بیشتر در طول روز برای شما به همراه دارد و باعث افزایش و بهبود تمرکز در محل کار و مدرسه می شود و به حفظ وزن سالم نیز کمک می کند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد