اونس طلا2215.89
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

10 مکان فوق العاده زیبا که باور نمی کنید در کشور هند باشد

کشور هند یکی از زیبا ترین کشور ها در دنیا است که فرهنگ و تاریخ غنی آن توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. اما افراد زیادی این کشور را تنها به شلوغی و معابد آن می شناسند.

10 مکان فوق العاده زیبا که باور نمی کنید در کشور هند باشد


کشور هند یکی از زیبا ترین کشور ها در دنیا است که فرهنگ و تاریخ غنی آن توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. اما افراد زیادی این کشور را تنها به شلوغی و معابد آن می شناسند.

گفته می شود که سفر کردن می تواند به اندازه صد ها کتاب چیز های مختلفی را به شما آموخته و تجربه های ارزش مندی را به شما ارائه دهد.

مکان های فوق العاده زیبای زیادی در کشور هند وجود دارد که ممکن است هرگز نام انها را نشنیده باشید و یا حتی انتظار نداشته باشید که در این کشور وجود داشته باشند.

ما در ادامه قصد داریم به شما 10 مورد از زیبا ترین مکان های گردشگری در کشور هند را به شما معرفی کنیم.

1. لداخ

لداخ شمالی ترین بخش هند است که رشته کوه هیمالیا از ان عبور می کند. دریاچه های زیبا، کوه های سر به فلک کشیده و پر از برف، رودخانه های طولانی و دره های سرسبز می تواند هر فردی را مسحور کند.

2. مزارع چای مونار

اگر به این مکان سفر کنید شما با مزارع گسترده ای از چای رو به رو خواهید شد که بر روی تچه ها قرار گرفته و شبیه یک فرش سبز رنگ به نظر می رسند.

3. پارک ملی جیم کوربت

این پارک که در منطقه نینیتال هند واقع شده است 520 کیلومتر مساحت داشته و میزبان گونه های حیوانی زیادی از جمله ببر، فیل آسیایی، خرس سیاه، گوزن و... است.

4. جزایر شناور دریاچه لوکتاک

دریاچه لوکتاک یکی از زیبا ترین جاذبه های گردشگری کشور هند است. جزایر شناور موجود در این دریاچه در واقع توده هایی از خاک و بافت گیاهی در حال تجزیه هستند که به شکل جزیره به نظر رسیده و به دلیل حرکت کردنشان به آنها جزایر شناور گفته می شود.

5. ویرانه های باستانی هامپی

هامپي كه يک موزه باز به شمار می رود، یک مکان مذهبی و تاريخي در هند است. خرابه های هامپی مملو از معابد زیبا، بازار ها، کاخ ها، استحکامات، سازه های آبی و بسیاری از دیگر بناهای باستانی است.

6. دره یومتانگ

این دره که با نام دره گلها نیز معروف است در ایالت سیکیم هند قرار داشته و مملو از گل های زیبا است. در میان این دره رودخانه ای نیز می گذرد که باعث زیبایی دوچندان این مکان شده است.

7. جزیره Havelock

این جزیره به عنوان یکی از زیبا ترین مکان های زمین شناخته شده و مقصدی مناسب برای استراحت، غواصی، ماجراجویی و لذت بردن از مناظر اطرف است.

8. دره کشمیر

این دره به دلیل زیبایی بی اندازه خود لقب بهشت روی زمین را به خود اختصاص داده است و بدون شک یکی از زیبا ترین مکان های گردشگری کشور هند است. در این مکان شما با جنگل ها، رودها، قله های پربرف و تقریبا تمامی زیبایی های طبیعت رو به رو هستید که می توانید از انها لذت ببرید.

9. کوتچ

این منطقه که بخش شمالی اقیانوس هند متصل است پوشیده شده از نمک، خار های مختلف با آسمانی آبی است که چشم خر بیننده ای را به خود خیره می کند.

10. کرالا

خط ساحلی این منطقه در کنار جنگ های زیبای آن باعث جذب گردشگران به این منطقه شده و هرکسی را به خود علاقه مند می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد