اونس طلا2209.19
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

یک تحلیلگر مشهور : اپل 20 میلیون گوشی تاشو در سال 2023 تولید خواهد کرد

تحلیلگر شرکت TF International ، مینگ چی کو در گزارشی بیان کرده است که آیفون تاشو 8 اینچی ممکن است به تعداد 20 میلیون عدد در سال 2023 عرضه شود.

یک تحلیلگر مشهور : اپل 20 میلیون گوشی تاشو در سال 2023 تولید خواهد کرد


تحلیلگر شرکت TF International ، مینگ چی کو در گزارشی بیان کرده است که یک آیفون تاشو 8 اینچی ممکن است در سال 2023 عرضه شود. در یادداشت کو گفت آمده است که به نقل از منابع ، اپل ممکن است 15 میلیون تا 20 میلیون واحد آیفون تاشو را در سال 2023 به بازار عرضه کند.

در حالی که مشخصات و طراحی آیفون تاشو مشخص نیست ، کوئو می گوید سامسونگ تأمین کننده منحصر به فرد پنل های OLED تاشو است که اپل از آن استفاده خواهد کرد. این تحلیلگر مشهور که در ابتدا گفته بود که آیفون تاشو از یک صفحه نمایش 7.5 اینچی تا 8 اینچی بهره می برد، اما او حالا میگوید که صفحه نمایش این گوشی فقط 8 اینچی خواهد بود.

اپل

در حالی که سامسونگ رهبر جهانی گوشی های تاشو است ، کوو در اینباره میگوید به لطف سیستم زیست محیطی میان محصولات اپل ، بزرگترین برنده بازار گوشی های تاشو اپل خواهد بود. در پایان سال گذشته ، گمانه زنی هایی مبنی بر ساخت اپل از فاکسکان برای ساخت دو نمونه اولیه تاشو متفاوت وجود داشت.

اولین گوشی های تاشو در دنیا Samsung Galaxy Z Fold و Galaxy Z Flip بودند. اولی از صفحه نمایش 6.2 اینچی به یک تبلت 7.6 اینچی تبدیل می شود و دومی در اندازه جیبی باز می شود و به یک گوشی 6.7 اینچی با نمایشگر بلند و نازک تبدیل می شود. و باید گفت که اپل به طراحی تاشو Galazy Z Flip تمایل بیشتری نشان خواهد داد.

گوشی

گفته می شود که اپل از استفاده از طرح تاشو مانند طرح مورد استفاده در Galaxy Z Flip برای آیفون تاشو طراحی می‌کند. این تحلیلگر ارشد می گوید آیفون تاشو در سال 2023 عرضه می شود و حداکثر تا 20 میلیون عدد از آن به بازار عرضه خواهد شد. گفته می شود که اپل استفاده از طرح تاشو مانند آنچه در Galaxy Z Flip برای آیفون تاشو استفاده شده را ترجیح می دهد
این تحلیلگر در یادداشتی در اینباره می‌گوید : در حال حاضر ، موقعیت محصول گوشی های هوشمند تاشو عمدتا تلفیق تلفن هوشمند و تبلت است. اما ما معتقدیم که تلفن هوشمند تاشو تنها یکی از کاربردهای طراحی تاشو است. ما پیش بینی می کنیم که دستگاه های تاشو تقسیم بندی محصولات بین تلفن های هوشمند ، تبلت ها و لپ تاپ ها را در آینده کمرنگ خواهد شد. با اکوسیستم های میان محصول و مزایای طراحی سخت افزار ، اپل بزرگترین برنده در روند جدید گوشی های تاشو خواهد بود. "

تاشو

در صورت صحت گفته های این تحلیلگر، آیفون تاشو دارای نمایشگری است که کمی بزرگتر از iPad mini 7.9 اینچی است. یک نکته قابل تأمل این است که اگر اپل از یک صفحه نمایش 8 اینچی برای یک آیفون تاشو استفاده کند ، پیشنهاد می شود که طراحی آن مشابه Galaxy Z Fold باشد زیرا ممکن است یک صفحه 8 اینچی برای طراحی تاشو بسیار بزرگ باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد