اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تصمیم انویدیا برای ایجاد تغییراتی در کارت گرافیک RTX 3060

بعد از اشتباه عجیب انویدیا در ازاد کردن قدرت اصلی کارت گرافیک RTX 3060 در ماینینگ رمزارز اتریوم، این شرکت اعلام کرده که قرار هست در اواسط ماه می، تغییری در کارت گرافیک RTX 3060 دهد.

تصمیم انویدیا برای ایجاد تغییراتی در کارت گرافیک RTX 3060


انویدیا امروز یک درایور جدید برای کارتهای GeForce خود ، نسخه 466.27 ، منتشر کرده است. و گرچه این کار عمدتا برای عرضه هفته آینده Metro Exodus PC Enhanced Edition و چند بازی دیگر است، به طور خلاصه ، NVIDIA کارتهای RTX 3060 آینده را برای نیاز به این درایور (یا نسخه جدیدتر) اصلاح کرده است ، که از استفاده از درایورهای قدیمی که می توانند محدود کننده هش NVIDIA را دور بزنند جلوگیری می کند. در نتیجه ، کارتهای RTX 3060 که از اواسط ماه مه عرضه خواهند شد ، مجدداً در برابر اجرای کامل Ethereum با سرعت کامل استخراج قفل می شوند.

گرافیک

به عنوان یک اقدام سریع، در ماه فوریه و با راه اندازی خانواده کارت گرافیک های رومیزی GeForce RTX 3060 ، NVIDIA مکانیزم جدیدی را برای محدود کردن مصنوعی عملکرد استخراج Ethereum کارت های گرافیک به کار گرفت. متأسفانه برای NVIDIA ، این استراتژی کمتر از یک ماه کار کرد تا اینکه شرکت به طور تصادفی درایور بدون کد کامل ضد Ethereum را آزاد کرد ، و در برخی موارد امکان استخراج اتریوم با سرعت کامل را فراهم کرد.

اکنون ، NVIDIA با آموختن از اشتباه قبلی خود ، با به روزرسانی هش محدود کننده خود و جلوگیری از استفاده از کارتهای جدید درایور توسعه یافته ، کارت قفل کردن عملکرد استخراج اتریوم در کارتهای RTX 3060 آینده را هدف قرار داده است.

در واقع بعد از اشتباه عجیب انویدیا در ازاد کردن قدرت اصلی کارت گرافیک RTX 3060 در ماینینگ رمزارز اتریوم، این شرکت اعلام کرده که قرار هست در اواسط ماه می، تغییری در کارت گرافیک RTX 3060 دهد که باعث شود این کارت گرافیک نیاز به درایورهای جدید داشته باشد که نتیجه آن این هست که سرعت ماین کردن با این کارت گرافیک به طور مصنوعی نصف خواهد شد.

انویدیا

همانطور که اطلاع دارید انویدیا چند ماه قبل کارت گرافیک RTX 3060 را عرضه کرد و برای اینکه ماینرها از استفاده از این کارت گرافیک منصرف شوند و گیمرها بتوانند این کارت گرافیک را خریداری کنند به طور مصنوعی اقدام به کاهش سرعت این کارت گرافیک ها کرد. اما چندی بعد در یک اشتباه بزرگ، انویدیا نسخه ازمایشی درایور جدیدش را عرضه کرد که از قضا این محدودیت در آن برداشته شده بود و ماینرها میتوانند با این درایور جدید از قدرت کامل این کارت گرافیک برای ماین کردن بهره ببرند. انویدیا بعد از این اشتباه، نسخه جدیدی از درایورهای را به بازار عرضه کردن اما نتوانست اشتباه خود را به راحتی جبران کند.

استخراج

اما حالا انویدیا قصد دارد با تغییری در بایوس کارت گرافیک RTX 3060 برای سفارش های جدید، کاری انجام دهد که این کارت ها فقط نسخه های جدید درایورهای انویدیا را قبول کنند. در نتیجه آن نتوان از آن ها با درایورهای ازمایشی (که قدرت کامل ماینینگ را ازاد میکنند) استفاده کرد و ماینر های اتریوم از خرید این کارت گرافیک ها صرف نظر کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد