اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هیچگاه این غذا ها را از بیرون سفارش ندهید

سفارش غذا و مواد غذایی به صورت آنلاین یا تلفنی یکی از ساده ترین راه ها برای تهیه غذای مورد علاقه و همچنین بدون صرف وقت و انرژی است اما معایبی نیز دارد.

هیچگاه این غذا ها را از بیرون سفارش ندهید


سفارش غذا و مواد غذایی به صورت آنلاین یا تلفنی یکی از ساده ترین راه ها برای تهیه غذای مورد علاقه و همچنین بدون صرف وقت و انرژی است اما معایبی نیز دارد.

سفارش برخی از غذا ها و حتی مواد غذایی از بیرون می تواند معایب سلامتی را به همراه داشته باشد که در ادامه انها را به شما معرفی می کنیم. این لیست توسط 24/7 Tempo بر اساس مقالات مربوط به بهداشت و تغذیه و همچنین گفته های کارمندان رستوران ها جمع آوری شده است.

1. سوشی

هنگامی که از رستورانی سوشی سفارش می دهید دقیقا مشخص نیست که چه ماهی به شما داده می شود. همچنین ممکن است ماهی در دمای اتاق مانده باشد و مشکلات سلامتی ایجاد کند. اگر خودتان نمی توانید این غذا را تهیه کنید و یا علاقه دارید آن را از بیرون بگیرید توجه داشته باشید که از یک رستوران معتبر آن را تهیه کنید.

سوشی

2. تخم مرغ آب پز

تخم مرغ های آب پزی که از بیرون سفارش می دهید ممکن است مواد تثبیت کننده به ان اضافه شده باشد که برای سلامتی شما مضر است. همچنین در بسیاری از اوقات رستوران ها تخم مرغ را در آب نجوشانده و در ماکروویو آب پز می کنند که در صورتی که این موضوع برای شما مهم است بهتر است آن را مد نظر داشته باشید.

تخم مرغ

3. استیک

سفارش استیک و تحویل آن در خانه باعث می شود تا دمای غذا از بین رفته و چربی موجود در ان منقبض و سفت شود که کیفیت غذای دریافتی را کاهش می دهد.

استیک

4. چیزبرگر

کیفیت گوشت استفاده شده در برگر هایی که ارسال می شوند بسیار از اوقات مشخص نبوده مگر این که از یک رستوران مطمئن سفارش دهید.

همچنین پنیر استفاده شده در چیز برگر نیز در طول زمانی که غذا برای شما ارسال می شود کیفیت خود را از دست داده و غذایی که دریافت می کنید هیچگاه به خوبی زمانی نخواهد بود که آن را در رستوران میل می کنید.

چیز برگر

5. اسموتی

نوشیدنی های اسموتی به طور معمول در مسیر ارسال سفارش به شما اب شده و کیفیت خود را از دست می دهند. همچنین برخلاف چیزی که تبلیغ می شود اسموتی ها سالم نبوده و سرشار از قند هستند.

اسموتی

6. سیب زمینی سرخ کرده

سیب زمینی سرخ کرده نیز مانند بسیاری دیگر از فست فود ها به شکل داغ، تازه و ترد لذت بخش بوده که در شرایط ارسال سفارش این موارد از بین می روند.

همچنین بسیاری از رستوران ها از روغن های نامرغوب برای تهیه سیب زمینی سرخ کرده خود استفاده می کنند در نتیجه بهتر است آن را از رستوران های معتبر تهیه کرده و یا خودتان در خانه آن را پخت کنید.

سیب زمینی سرخ کرده

7. سالاد

سالاد ها عموما از پیش تهیه شده و در ظروف پلاستیکی نگه داری می شوند که به دلیل اینکه خام سرو شده و رطوبت بالایی دارند مستعد باکتری های مضری چون ای کویل و سالمونلا هستند.

سالاد

8. یخ

یکی از چیز هایی که امروزه سفارش دادن آن ها در حال رواج است یخ می باشد. به طور معمول دستگاه ها و قالب های یخی که استفاده می شود به ندت تمیز می شوند که در نتیجه مشکلات سلامتی ایجاد می کند.

یخ

9. آبمیوه های تازه

آبمیوه های تازه بسیار سالم به نظر می رسند اما آنها پاستوریزه نبوده و ممکن است حاوی باکتری های مختلفی باشند.

آبمیوه

10. برنج

برنج بهتر است تا بلافاصه پس از پخته شدن سرو شود چراکه باقی ماندن آن می تواند میکروبی به نام اسپورهای باسیلوس سرئوس ایجاد کند و برای شما بیماری ایجاد کند.

برنج

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد